Posle AdAge-a, i specijalizovani magazin i portal AdWeek proglasio je UM za Globalnu medijsku agenciju godine. Stalnim unapređenjem postojećih usluga koje UM svakodnevno nudi svojim klijentima, kao i razvojem novih pre svega u oblasti digitalnih usluga i sadržaja, ekonometrije, medija planiranja i zakupa medija, UM je uspeo da održi vodeću poziciju među medijskim agencijama.
Uspehu UM doprineli su pičevi za Coca-Colu, BMW i Johnson & Johnson koje je ova agencijska mreža dobila prošle godine, naročito za J&J koje je ova agencija dobila posebno za svaki od regiona na kojima posluje. Tako je pored globalne saradnje sa J&J, UM ponovo pobedio na piču za Coca-Cola u Severnoj i Centralnoj Americi, Hong Kongu i Australiji, a u oštroj konkurenciji dobio je BMW u Japanu.
Novi alati, osvežen pristup UM agencija u kombinaciji sa postojećim altkama, znanjem i iskustvom, kao i razvijanjem novih usluga doprineo je da agencijska mreža UM prošle godine pobedi na 8 velikih pičeva u Severnoj Americi, 40 u Evropi, na Bliskom istoku i Africi, 64 u Azijsko-pacifičkom regionu, i 14 u Centralnoj i Južnoj Americi. Sve je to uticalo da prihod UM u prošloj godini bude povećan za 15 odsto.
Globalnom uspehu doprinele su i agencije UM koje posluju u jugoistočnoj Evropi u okviru I&F McCann Grupe.
„Pristup najnovijim alatima koje razvija naš network, njihova brza implementacija na tržištima na kojima poslujemo, uz kontinuinirano ulaganje u edukaciju zaposlenih, kao i mogućnost da našim partnerima pružimo najbolji integrisani tim talentovanih profesionalaca nešto je što odlikuje UM agencije u okviru I&F McCann Grupe“ kaže Biljana Kolaković, regionalna direktorka Universal Media i dodaje: „sve to uticalo je da smo godinama u nazad među najuspešnijim agencijama na tržištima na kojima poslujemo“.
Tome je zasigurno doprinela i jasna strategija UM-a: „Bolja nauka, bolja umetnost, bolji rezultati“. Ovo UM-ovo „bolje“ plasirano je u nastojanju da se targetiraju potrošači u pravo vreme i na pravom mestu, i da to bude učinjeno sa sadržajem koji je njima relevantan. U tom cilju osmišljena je alatka Business Analytics Engine (BAE). Naime, BAE kombinuje i analizira različita merenja i dobijene podatke.
„Kada spojite nauku i umetnost, dešava se nešto zaista moćno“ kaže Keša Kejsi, predsenica američkog UM studija i dodaje: „ovo rešenje je jedinstveno na dva načina. Prvenstveno, omogućava nam da pravimo naše planove tamo gde je to zaista bitno oglašivačima, a to su prodaja i brend percepcija. Drugo, omogućava nam da gledamo mnogo dalje, ne samo da pravimo evaluaciju šta se desilo, nego i da predvidimo dešavanja u budućnosti“.
Svetska agencijska mreža UM ima preko 4.800 zaposlenih u 151-oj agenciji koje posluju u 127 zemalja. U jugo istočnoj Evropi UM agencije u Beogradu, Zagrebu, Skoplju, Sarajevu, Ljubljani i Sofiji posluju u okviru I&F McCann Grupe.