today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uloga vizuelnog u digitalnom marketingu

Početkom godine dosta se pisalo i predviđalo o ulozi vizuelnog u digitalnom marketingu. Jedno je bilo sigurno – da će s vremenom biti sve važnije. To se i dogodilo, odnosno trenutno je njegova uloga ogromna.
Prema određenim istraživanjima, u proseku je pažnja koju odrasla osoba posveti pojedinom sadržaju samo 2,8 sekunda. U digitalnom marketingu to je onaj period u kojem imate priliku pridobiti pažnju korisnika – ili je izgubiti. Ovako kratak period nije dovoljan da netko pročita ovu rečenicu do kraja, a kamoli u celosti koncentrisano konzumira longread štivo, iPad magazin od njegove prve do poslednje stranice ili pak ebook. Kako digitalni marketing savladava tu, nazovimo je, prepreku?
Svesni ove činjenice i načina na koji ljudi konzumiraju digitalne sadržaje – da su slike i video postali dominantan vid komunikacije – kompanije su tome počele prilagođavati svoje content-marketinške, a samim tim i digitalne strategije. Fokus prezentacija proizvoda i usluga dobrim je delom premešten s pričanja (pisanja) o njima na inovativno pokazivanje šta su oni i kako se njima služiti. Ovim tekstualan sadržaj nije izgubio na kvalitetu, naprotiv upotpunjen je novom dimenzijom – onom vizualnom – koja mnogo intenzivnije zaokuplja pažnju konzumenata.
Ljudi su vizualna bića – do 90 odsto informacija koje dopiru do našeg mozga predstavljaju vizualne informacije. U skladu sa tim, digitalni marketing sve više pažnje ulaže u njegov vizuelni segment, kreirajući one sadržaje koji će brzo (u vremenu kraćem od 2,8 sekunda) zadobiti fokus korisnika i naterati ga da što više vremena provede uz ono što se prezentuje. Sadržaj s kvalitetnim vizualnim elementima nije samo odličan „mamac“ za privlačenje pažnje korisnika već se i češće deli na društvenim mrežama i drugim digitalnim kanalima.
Kreirajući atraktivne vizuelne sadržaje koji se sastoje od kompleksnih informacija koje korisnici mogu u vrlo kratkom roku apsorbovati, digitalni marketing u koraku je s navikama internet korisnika čija je pažnja često vrlo raspršena s obzirom na količinu informacija s kojima su svakodnevno u kontaktu. Kreativno dizajnirana infografika koja prezentuje određene informacije zasigurno će privući više klikova i biti više deljena od članka koji se sastoji od istih informacija, ali samo u tekstualnom obliku. Video infografika imaće jednako dobre učinke, ako ne i bolje. Sam video, ako je kvalitetno napravljen, može biti generator velikog angažmana, a važnost uloge fotografija na, na primer, blogovima ne treba dodatno naglašavati.
Značaj vizuelnog nije novost u marketingu, no u digitalnoj eri itekako dolazi do izražaja i pozicionira se kao “iskra” koja će “zapaliti” korisnika za pojedini sadržaj tako što će ga brže emocionalno involvirati i zaokupiti.

Ceo tekst pročitajte na blogu Jasno&Glasno.

P.S. U ovom tekstu namerno nisu korišćene fotografije kako bi se istaknula njihova važnost.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!