„Ulaganja u inovacije i marketing jedini su ključ uspeha u savremenom okruženju. Uz konstantno ulaganje u inovacije i unapređenje proizvodnje, savremeno poslovanje nemoguće je zamisliti bez odgovarajućih marketinških aktivnosti koje će finalni proizvod na pravi način približiti potrošačima“, rekla je za Marketing Network Tijana Anđelić, generalna direktorka kompanije Carnex.
Ona kaže da je, imajući to u vidu, kompanija Carnex prepoznala značaj savremenih kanala komunikacije, kao što su društvene mreže ili digitalni kanali uopšte, i upravo su to segmenti na koje će se posebno fokusirati u narednom periodu.
„Najteži zadatak brenda, a naročito u već pomenutim okolnostima, jeste da traje, da stvori i održava konkurentsku prednost. Uspešnost jedne kompanije i brenda upravo se i ogleda u sposobnosti da se prilagode promenama na tržištu i da uvek nađu put do svojih potrošača. Onda dolazi, možda, i teži deo, a to je da garantovanjem kvaliteta proizvoda koje nudite te potrošače i zadržite“, dodala je Anđelić.
Ceo intervju pročitajte OVDE.