today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U čemu je fora s dramom u taksiju?

Mnogi ne vole reklame. Znaju da nerviraju, agresivne su, prekidaju filmove, serije, utakmice, omiljne pesme na radiju, iskaču na ekranu kompjutera i mobilnog telefona u najnezgodnijim mogućim trenucima.
I onda osvane reklama koju ljudi sa uživanjem gledaju, smeju se, sami objavljuju na svojim društvenim mrežama, pokazuju roditeljima, šalju prijateljima, citiraju replike itd. U čemu je fora? Možda u tome što niko nikoga ne tera da pod hitno nešto kupi, ili inače će biti dosadan, debeo, bolestan, gladan, žedan, ružan, neprivlačan ili jednostavno rečeno “out”.
Možda u tome što se ne otkriva rupa u saksiji novim, nikad viđenim, neverovatnim, šokatnim i apsolutno neophodnim proizvodom ili uslugom.
Možda u tome što u reklami nema izmišljenog, hiper-idealizovanog, nedostižnog sveta u kome su svi prelepi, pretanki, prenasmejani, imaju pregenijalna kola, stanove i još genijalnije gedžete, uvek je sunčano (sa lens-flerom naravno) i podvučeno premodernom muzičkom temom. Možda u tome što se ne priča izmišljenim jezikom nevešto prevedenih stranih fraza koje čak ni na originalnom jeziku nemaju baš mnogo smisla. Možda u tome što je sve zaista stvarno. Možda u tome što su osnovne ideje za priče smislili izuzetni kopirajteri – Viljem Šekspir i Fjodor Dostojevski. Možda zato što obične građane “glume” obični građani.
Možda zato što glavni glumci u reklamama stvarno mnogo vole posao koji rade i koji zapravo reklamiraju. Možda zato što se reklamira pozorište, nešto što svi kao volimo i poštujemo, a realno obično zaboravljamo, ne nalazimo vemena, imamo preča posla… A trebalo bi da mu se vratimo i, ponovo ili prvi put, damo šansu da nas očara.
Ako mene pitate, možda sve ovo. Ali super je što smo probali i čini mi se, po reakcijama javnosti, uspeli. I da, ima naravno i onih kojima se kampanja “baš” ne sviđa. Tako da… Definitvno smo uspeli.

Za Marketing mrežu tekst napisala: Milena Kvapil, Associate Creative Director u agenciji McCann Beograd

Foto: Anđela Grozdanić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!