today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

TV vs. digital u četiri grafikona

SVET – Televizija je trenutno dominantan oglašivački medij, na koji odlazi 37 odsto ukupnog ulaganja u oglašavanje globalno. Internet je na bliskom drugom mestu sa 30 odsto, navodi se u izveštaju medijske agencije Zenith. Ali stopa po kojoj ove dve grane rastu znatno se razlikuje.

„Ulaganje u televizijsko oglašavanje jedva da raste (0,4 odsto prošle godine)“, rekao je Jonathan Barnard, šef za predviđanja u Zenith-u. „Internet oglašavanje napreduje zahvaljujući širenju mobilnih tehnologija i rastu popularnosti online videa i društvenih medija“.

Istraživanje predviđa da će do sledeće godine internet prestići televiziju i biti dominantan oglašivački medij, sa 36 odsto u odnosu na 35 odsto za TV. Pogledajte 4 slikovita grafikona koja govore u prilogu ovome.

Više informacija pogledajte na portalu DigiDay.

Global-ad-spend-US-bill

share-of-global-ad-spend-by-medium-2015

US-ad-expenditure-billions

viewers-final

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!