REGION – VETTURELLI, konsultantska kompanija za korporativna sponzorstva, završila je veliko istraživanje o navikama i preferencijama trkačke zajednice te uspešnosti komunikacijskih aktivnosti trkačkih sponzora.
Ovo je druga godina sprovođenja ovakvog istraživanja te su u odnosu na prošlogodišnje rezultate primetne određene promene, saopštila je ova kompanija. Istraživanje je sprovedeno online u novembru ove godine u okviru trkačke zajednice putem Facebook profila portala volim.trcanje.hr i profila RunTrek.
Najveća promena u odnosu na prošlu godinu dogodila se među percepcijom trkača o sponzorima trčanja. Naime, prošle godine gotovo 34% ispitanika navelo je Adidas kao najpozitivnijeg partnera zajednice, nakon koga su sledili GRAWE i Salomon. Ove godine, s uverljivih 38% GRAWE je zauzeo prvo mesto, Adidas sa 16% ispitanika drugo, a VIP je prepoznat od 13% ispitanika čime je na trećem mestu zamenio prošlogodišnji Salomon.
Naime, 18% ispitanika istaknulo je upravo GRAWE noćni maraton kao trku koja im se najviše dopala. Tako je ovaj maraton iza sebe ostavio trke poput Ljubljanskog (14%) i Zagrebačkog maratona (11%) i Noćnog cenera (11%) i Wings for Life (7%).
Među proizvođačima trkačke opreme na prvi pogled nema promene – Adidas je i dalje omiljeni brend koji slede Nike i Salomon.