Svetlana Ćopić, kreativna direktorka agencije Scholz & Friends Beograd, izdvojila je za Marketing mrežu TOP 5 kampanja koje su, po njenom mišljenju, obeležile 2016. godinu.

1. Brad is single
Ovo je primer onog pravog, nestašnog duha advertisinga zbog koga me je ova profesija i privukla. Dugo nam se nije desio print oglas o kome su ljudi u svoje slobodno vreme pričali i, sasvim spontano, globalno share-ovali. Takođe, dugi nismo videli ni print oglas za koji je jasno kao dan da ulazi direktno u istoriju advertisinga, koja možda nije učiteljica života, ali je svakako mnogo zabavnija. Brz um i mali budžet. Bravo!

2. Van Gogh Airbnb
Briljantna i sjajno izvedena ideja koja je za mene obeležila početak prethodne godine. Želim da idem u Čikago samo da bih mogla da odsednem u ovoj sobi. Moć kreativnosti na delu.

3. The Swedish number
Mogla bih jako mnogo da govorim o razlozima zašto mislim da je ova ideja toliko dobra, ali to bi bilo u kontrastu sa onim što je njena glava vrlina: naime, ona je savršena ilustracija principa “nemoj da govoriš, već pokaži”. Bez sumnje, najoriginalniji način na koji se jedna država do sada oglašavala, potpuno kredibilan i autentičan.

4. Manboobs
Sjajan primer trijumfa kreativnosti nad ograničenjima. Kampanja ne samo da “radi” i u potpunosti ispunjava svoj plemeniti cilj, već kao dodatni bonus izvrgava podsmehu besmislenu cenzuru na društvenim medijima. Free the nipple!

5. Touchabe ink
Jedan od podsetnika da se mi ovde bavimo idejama, a ne reklamama. Znam da su ovakvi prototipi često jako daleko od masovne upotrebe, ali ovo je jednostavno opipljivo dobra ideja i nadam se da se neće završiti na case filmu i kanskim lavovima.

Autor teksta: Svetlana Ćopić


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari