today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tim koji pobeđuje!

Saradnja Eurobanke i globalno najpopularnijeg sportskog brenda Mančester Junajted započeta je u aprilu 2014. godine. Ova saradnja ne predstavlja sponzorstvo već ekskluzivno partnerstvo u domenu platnih kartica. To preciznije znači da Eurobanka ima ekskluzivno pravo da izdaje platne kartice sa obeležjima ovog fudbalskog kluba na teritoriji Republike Srbije, kažu u timu Marketinga i korporativnih komunikacija banke.

„Strategija komunikacije je nakon aprila 2014. pretrpela ozbiljne izmene jer nije mala stvar biti odabran za dugoročnog partnera od strane jedne tako velike institucije kakva je Mančester Junajted. Mančester je davno prerastao granice fudbalskog kluba, postali su ozbiljna korporacija, pionir u istraživanju novih poslovanih mogućnosti, a drugi veliki sportski klubovi samo pokušavaju da ih prate i da eventualno tek sa nekoliko godina zakašnjenja sprovode njihove aktivnosti. U tom smislu, najveća izmena u Eurobank komunikaciji je ta da želimo da istaknemo koliko je velika stvar i to što stojimo rame uz rame sa tako snažnim brendom. To je pravi pokazatelj snage i stabilnosti Eurobanke“, rekla je za Marketing mrežu Željka Ćirić Jakovljević, direktor marketinga i korporativnih komunikacija u Eurobank.

Prema rečima tima Marketinga i korporativnih komunikacija banke, podrška svih agencijskih timova koji su uključeni u ovaj projekat od samog početka bila im je od izuzetne važnosti. „Potrebna je besprekorna koordinacija advertajzing, medijske i PR agencije a sve sa ciljem da se kreira sinergija koja ce izvući maksimum iz uloženih resursa koji su razume se ograničeni. Čini nam se da u moru projekata na kojima rade sa nama ovaj vezan za Mančeste Junajted im je omiljeni jer je veoma insiprativan i drugačiji“.

U agenciji Represent Communications kažu da su veliki projekti uvek veliki izazovi. „Pošto je ovo treća godina saradnje Mančester Junajteda i Eurobanke, saradnja je sve lepša, jer je jasno definisana vizija koja objedinjuje vrednosti oba partnera, a ciljevi su jasni tako da ostaje više prostora za kreativnost. Jedna od glavnih tema oko koje se često vodi diskusija jeste koju legendu Mančestera dovesti u Srbiju.“ U agenciji dodaju da imaju velikog prostora da zajedno sa klijentom rade, smišljaju, misle isto, ali i različito… „Ceo proces je dinamičan i inspirativan za ceo tim. Kada utvrdimo jasan plan događaja onda tu nema mnogo odstupanja, ali i dalje imamo mogućnost da u vizuelnom delu pripremnih elemenata za događaj iskažemo dodatne ideje. Kada dobro gledate u pravom smeru uvek ima načina za kreativnost koja nije cilj sama po sebi u smislu promene i ideje kao takve već je važno da se priča priču koja će daleko da se čuje.“

Na pitanje – kako motivisati medije i pridobiti njihovu podršku na projektima kao što je ovaj, u agenciji Represent kažu da je motivisanje medija dugoročno i kontinuirano, a projekat je samo način da ih dobrim povodom okupimo novinare, koji prate različite oblasti, na jednom mestu.

Eurobank/Mancester Junajted kreditnu i debitnu karticu pored svog jedinstvenog dizajna i toga što pripadaju tehnološki poslednjoj generaciji platnih kartica krase i brojni opipljivi benefiti, a do kraja godine planirano je da porodica Mančester Junajted platnih kartica bude obogaćena novim proizvodima.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!