today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

The BRIEF!

Izazov 250215- (345 of 350)Agencija: „Ja na kraju uopšte ne znam šta oni tačno žele, a ni kako, niti sa kojim budžetom. Razumem ja osnovnu ideju, ali dosta stvari mi je ostalo nejasno. Predložićemo nešto, pa videti, a i rok je prekratak.“

Klijent: „Eto, tolike godine radimo zajedno i svaki put isto. Uvek neka dodatna pitanja i razjašnjenja. Pa kako da sve znamo unapred? Nek predlože prvi koncept, pa ćemo videti. Važno je da su odmah pitali za budžet. Nadam se da neće zakasniti, baš nam se žuri sa novom kampanjom.“

STOP.
Svako od nas se bar jednom našao u istoj ili sličnoj situaciji, bilo na poziciji klijenta ili agencije. I pripremali smo ili čekali nešto, što se uglavnom naziva V1, draft 1, koncept 1, a na kraju zapravo posluži kao platforma za brief. Neretke su situacije u kojima je upravo debrifing dobar brief, nastao posle niza razmenjenih mailova, sastanaka, dodatnih pitanja i odgovora.

Šta je to dobar brief?
Ukoliko se osvrnemo na osnovno značenje reči, to je set instrukcija koje dajemo osobi koja treba da obavi zadatak, dok u britanskoj pravnoj terminologiji reč brief označava niz činjenica koje branilac koristi u izlaganju pred sudom.

Iz persepktive agencije dobar brief je jasno formulisan i razumljiv dokument koji pruža relevantne informacije o projektnom zadatku i precizno opisuje zamisao i ciljeve klijenta, resurse kojima kompanija raspolaže, rokove, budžete, informacije o ciljnim javnostima, očekivanja od konkretnih aktivnosti, kao i načine praćenja rezultata.

S dobrim briefom u rukama, lopta je u agencijskom dvorištu. Tada nastupa tim komunikacijskih stručnjaka, kreativaca, vizionara, eksperata u posebnim industrijama. Klijent želi da dobije utakmicu, a agencija je ta koja treba da osmisli strategiju pobede. I svi igramo u istom timu.

O dobrim brifovima kao osnovama uspešnih kampanja, procesu brifiranja, šumovima u komunikaciji na relaciji klijent-agencija, poboljašnju razumevanja i prepoznavanju obostranih interesa govorićemo na predstojećem IZAZOVU 2016 u okviru radionice „The BRIEF“.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Teodora Stanković, PR Director, Abrakadabra Integrisane Komunikacije

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!