Superbol 2017 – BBDO goes live!

51. Super Bowl je bio najspektakularniji ikada, ako je verovati fanovima, analitičarima i ostalim, je li, stručnjacima. Pre početka je sve mirisalo na spektakl, a iako je tokom samog meča delovalo da od spektakla neće biti ništa, na kraju se zbio. Dobili smo neverovatan meč, sa gomilom fenomenalnih poteza i najvećim preokretom u istoriji finala. A nije tako izgledalo na samom početku.

Omraženi Tom Brejdi nije bio na nivou u prvom poluvremenu. Kao da nije bio sasvim svoj. Međutim, u drugom delu utakmice je dokazao zbog čega je, kako to Amerikanci vole da kažu, GOAT (greatest of all time). Evo koliko je bio loš – Znate onaj Lejdi Gagin performans na poluvremenu kad na kraju hvata loptu i pada? Jedan od komentara na Tviteru je glasio otprilike ovako – Sa sigurnošću možemo da tvrdimo da Tom Brejdi nije bacio ovaj pas.

Kanda je pojeo Snikers na poluvremenu, jer je u drugom svojim prepoznatljivim kratkim pasovima razgalio navijače Nju Inglanda, ali i pospane ljubitelje igre koji su želeli samo malo neizvesnosti. Pa makar i Brejdi bio taj koji će je doneti. Videli smo najbolje finale ikada, ali nažalost to ne možemo kazati i za željno iščekivane reklame. Ipak, nekoliko njih je iskočilo iz razočaravajućeg talasa prosečnosti.

Jedna od takvih je bila i Snikersova.

Sajt Super Bowl Commercials kaže sledeće o reklami – Što se kreativnog pristupa tiče, Snikers se pridružio brendovima kao što je Hjundai. Emitovali su reklamu koja je snimljena TOKOM trajanja meča. To stoji u tekstu.

Smeštena na Divlji zapad, neki bi rekli da podražava vestvorldovsku estetiku, reklama teče otprilike ovako – Tri bandita zovu Džeremaju (glumi ga Adam Drajver) da ižiđe iz saluna. On izlazi i govori im trenutni rezultat na poluvremenu. Jedan od bandita pokušava suptilno da mu kaže da su u lajvu. Onda slede pucnji, malo izvanredne treš glume i onda ceo set kreće da se raspada. Sledi ispis – You ruin live Super Bowl commercials when you’re hungry.

Dakle, lepo osmišljena reklama, dobro napisana i još bolje odglumljena. Uz sve to zabavna, nesvakidašnja i autentična.

Međutim, mnogi ne veruju u autentičnost, pa su tako i dalje u toku rasprave je li reklama zaista išla uživo ili pak nije? Koga ne mrzi može pogledati komentare po netu. Više od nedelju dana nakon emitovanja i dalje se govori o njoj.

Nekima se nije dojmila cela priča. Naročito zbog tolikog hajpa pre samog emitovanja. Njihova očekivanja (kakva god ona bila?!) očigledno nisu ispunjena. Narodski rečeno – tresla se gora, rodio se miš. Iz njihove perspektive gledano.

Takvima je upućeno izvinjenje koje, gle čuda, ponovo nije prošlo kako treba. Ne zaista, mogli su ljudima na setu dati po Snikers, pa da sve bude okej.

Molim čitaoce da u komentaru podele svoje impresije povodom novog Snikersovog čeda:

Ja ću početi sa – vrh!

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Marko Jovanović, Copywriter, OvationBBDO


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

1 komentar

Komentari