today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Stručnjaci iz oblasti digitalnih komunikacija sa tri kontinenta u Beogradu!

Konferencija „Business of Truth: Digital Impact Forum“ okupiće 8. i 9. septembra u kulturnom centru Dorcol Platz u Beogradu eksperte u oblasti komunikacija iz preko 25 zemalja.

Oni će razgovarati o izazovima koje digitalni trendovi donose medijima, sa fokusom na stanje novih i nezavisnih medija i preduzetnika. Ovaj događaj je nastavak Digital disruption foruma održanog u Kijevu aprila ove godine. Digitalna kreativna agencija Homepage koja je osnovana pre pet godina u Srbiji, partner je predstojeće konferencije, a jedan od njenih osnivača i social media marketing menadžer, Aleksandar Radukin, biće učesnik panela “Entrepreneurship: An Independent Media Development Tool” koji je na programu konferencije u subotu 9. septembra od 9.15 časova.

„Govoriti o digitalnim trendovima koji menjaju način poslovanja, ali i toka informacija u savremenom svetu rame uz rame sa ekspertima iz najvećih svetskih kompanija u oblasti interneta i medija, kao što su Facebook ili CNN, velika je čast, ali i izazov. Nakon foruma u Kijevu, koji je bio sjajno iskustvo za mene kao učesnika ali i posmatrača kog se i te kako tiču promene u svetu digitala, verujem da će konferencija biti jezgro korisnih informacija i ideja, plasiranih od strane ljudi koji dobro poznaju posao kojim se bave i koji u svakoj promeni vide način da sebe i svoj posao unaprede“, rekao je Aleksandar.

Uticaj novih medija i interneta na novinarstvo, način na koji primamo i percipiramo informacije, kreiranje ubedljivih sadržaja za nove medijske platforme, kao i uloga inovacija i preduzetništva u oblikovanju informativnog prostora biće teme o kojima će učesnici razgovarati. Forum će se baviti kako stvaranjem i distribucijom sadržaja, monetizacijom, uticajem i povezivanjem, tako i interakcijom između pružalaca informacija, potrošača, civilnog društva i vlade. Tokovi informacija i pojam istine se preispituju i preoblikuju u savremenom svetu, pa je glas novih medija i preduzetnika veoma bitan. Zato je neophodno da se poveća njihov kvalitet i trag u globalnom kontekstu poslovanja, što je i glavni cilj dvodnevne konferencije na kojoj će čelni ljudi ove industrije sa tri kontinenta aktivno diskutovati.

Konferenciju će otvoriti Eric Heyden, službenik za komunikacije u ambasadi Sjedinjenih Američkih Država u Beogradu i Sava Savić, pomoćnik ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije. Prisutni će biti u prilici da čuju reči stručnjaka kao što su Emma Lacey-Bordeaux, urednica CNN-a, Adam Thomas, direktor Evropskog centra za novinarstvo, Gabriella Cseh, šefica javnih politika u Facebook-u za centralnu i istočnu Evropu, Kristen Hare, novinarka Poynter Insituta i mnogi drugi.

Link za prijavu:
https://www.eventbrite.com/e/business-of-truth-tickets-36467690845

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!