today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Steve Lok na Digital Day konferenciji

Digital Day 2017 konferencija održaće se 16. maja u Domu omladine pod nazivom „Connected Shopper“, a govoriće se o korisničkim iskustvima i trgovini putem interneta.

Eminentni predavači iz najboljih svetskih kompanija i razvijenih tržišta upoznaće posetioce sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima iz oblasti digitalnog marketinga. Paralelno sa predavanjima na konferenciji će se održavati i paneli u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona.

Steve Lok, direktor za marketinške tehnologije i operacije renomiranog magazina The Economist, biće jedan od predavača na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji. Steve je svoju karijeru započeo kao web programer devedesetih sa svojim IT startap projektom za zdravstvenu zaštitu, nakon čega je vodio nekoliko projekata, dok se 2012. godine nije priključio The Economist timu. Na trenutnoj poziciji je nešto više od godinu dana i vodi tim ljudi koji se bavi modernim digitalnim marketingom i oživljava nove medijske koncepte. Steve je ključna osoba za transformaciju klasičnog u moderni marketing, kao i fuziju marketinga i modernih tehnologija, kako bi njegova kompanija održala vodeću poziciju u sferama marketinga i tehnologija.

Od ovogodišnjih predavača koji će na Digital Day 2017 konferenciji podeliti svoja znanja i iskustva sa posetiocima tu su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima „The ZOO“ i Hossein Houssaini iz marketinške agencije Havas. Iz regiona na bini ovogodišnje Digital Day konferencije naći će se i Mitja Tuškej, izvršni direktor marketinške agencije Direct Media Komunikacije, Stevan Ranđelović, savetnik za EU politike i korporativne komunikacije EACA i mnogi drugi.

Više informacija pronađite na sajtu https://digitalday.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!