today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Stalker – kreativna upotreba LinkedIn-a

SVET – Belgijska televizija Vier i agencija BBDO Belgija osmislili su i realizovali zanimljivu kampanju povodom početka emitovanja nove TV serije „Stalker“.
Iako je LinkedIn poslovna društvena mreža, ona ima i svoju drugu „mračnu“ stranu, koju su Vier i BBDO iskoristili u svojoj kampanji. Oni su otvorili LinkedIn nalog pod nazivom Stalker i na nju postavili sve informacije u vezi sa TV serijom. „Stalker“ je posetio 12 hiljada profila na LinkedInu, a ljudi su dobili obaveštenje o tome. Čak 63% njih bilo je radoznalo i otišlo je na profil Stalkera da provere o kome, odnosno o čemu je reč.
I bez sopstvenog Twitter naloga, Stalker je bio pomenut u čak 27.600 tvitova.

Izvor: Marketing365

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!