SVET – Odluke u marketingu se često vode tehnološkim razvojima. Uz povećano oslanjanje na internet, oglašivači sve više udovoljavaju publici kojoj je internet na prvom mestu, a u nekim slučajevima i publici koja je isključivo mobilna.
Ali šta potrošači misle o tehnologijama koje bi mogle definisati blisku budućnost, kao što su nosivi uređaji, virtuelna stvarnost i live video? Upravo na ovo pitanje pokušala je odgovoriti Wibbitz platforma u anketi u kojoj je učestvovalo više od 1.000 korisnika interneta u Sjedinjenim Američkim Državama.
Wibbitz je otkrio da internet korisnici, i pre svega mobilni korisnici, koji traže vesti, imaju najpozitivniji pogled na live video, za koji 35 odsto ispitanika izražava pozitivan stav. Ipak, 25 odsto ima negativno mišljenje o njemu. Poverenje je najniže kada su u pitanju VR tehnologije, a iako je manje skeptičnih kada su u pitanju prenosive tehnologije i chat botovi, nivo nepoverenja za ove dve kategorije je i dalje najmanje dva puta veći od nivoa poverenja.
Kao i sa svakim tehnološkim razvojem, postoji pet vrsta korisnika: inovatori, rani usvajatelji, rana većina, kasna većina i rezistori. Inovatori već koriste navedene tehnologije, dok ih rezistori gotovo sigurno nikada neće koristiti, barem ne za prikupljanje vesti.
Više informacija pronađite na sajtu AdWeek.