today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta potrošači misle o novim tehnologijama?

SVET – Odluke u marketingu se često vode tehnološkim razvojima. Uz povećano oslanjanje na internet, oglašivači sve više udovoljavaju publici kojoj je internet na prvom mestu, a u nekim slučajevima i publici koja je isključivo mobilna.

Ali šta potrošači misle o tehnologijama koje bi mogle definisati blisku budućnost, kao što su nosivi uređaji, virtuelna stvarnost i live video? Upravo na ovo pitanje pokušala je odgovoriti Wibbitz platforma u anketi u kojoj je učestvovalo više od 1.000 korisnika interneta u Sjedinjenim Američkim Državama.

Wibbitz je otkrio da internet korisnici, i pre svega mobilni korisnici, koji traže vesti, imaju najpozitivniji pogled na live video, za koji 35 odsto ispitanika izražava pozitivan stav. Ipak, 25 odsto ima negativno mišljenje o njemu. Poverenje je najniže kada su u pitanju VR tehnologije, a iako je manje skeptičnih kada su u pitanju prenosive tehnologije i chat botovi, nivo nepoverenja za ove dve kategorije je i dalje najmanje dva puta veći od nivoa poverenja.

Kao i sa svakim tehnološkim razvojem, postoji pet vrsta korisnika: inovatori, rani usvajatelji, rana većina, kasna većina i rezistori. Inovatori već koriste navedene tehnologije, dok ih rezistori gotovo sigurno nikada neće koristiti, barem ne za prikupljanje vesti.

Više informacija pronađite na sajtu AdWeek.

screenshot-2016-09-13-at-13-57-17-e1473800741699

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!