today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta je ‪‎Srbija‬ u 2015. najčešće tražila na ‪‎Google‬-u?

Prosečan korisnik Google Search-a u Srbiji teži da bude dobro obavešten o aktuelnim događajima te na Internetu prati dnevnu štampu i sport, pokazalo je najnovije istraživanje agencije Genuine.

Znanje o sportu pokušava da unovči u kladionici, ali svestan da je potrebno i malo sreće, gleda u horoskop i tumači snove. Osim što voli da se zabavi uz igrice, serije, crtaće ili filmove, svoj trgovački talenat ili talenat za pametnu kupovinu, oprobaće na sajtovima za online trgovinu. Praktičan je, te će popravke i džem od šljiva pokušati da uradi sam, a mentalne vijuge razgibaće uz partiju šaha. Prosečan korisnik posećuje društvene mreže, ali nije baš najsigurniji kako se tačno piše taj Jutjub.

Rezultati su dobijeni na google.rs pretraživaču uz pomoć autocomplete funkcije. Da bi sprečili grešku koja proističe iz povezanosti pretraživača i istorije pretraživanja kao i profila korisnika računara/brauzera sa koga se sprovodi istraživanje, agencije Geniun koristila je Google Chrome u inkognito modu. Kako lokacija (zemlja iz koje se vrši pretraga) utiče ne rezultate, istraživanje je sprovedeno iz Srbije. Takođe, istraživanje je obavljano u više navrata tokom 2015 godine kako bi se poništio efekat search spike-a (kratkoročne aktuelnosti neke teme).

Više informacija pronađite na www.genuinemr.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!