today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta ima da se radi?

Već 10 godina sarađujemo sa najrazličitijim klijentima – od one man band preduzimača, do multinacionalnih korporacija čiji su marketing timovi veći od naše agencije. Bez obzira na veličinu kompanija, zajedničko za naše klijente je da im novo vreme nameće sve više obaveza.

Brend menadžeri se sve ređe bave poslom koji nosi njihova titula. Umesto da upravljaju brendom odnosno grade reputaciju svom proizvodu, od njih se očekuje da rešavaju najrazličitije probleme: da pronađu jeftinijeg dobavljača sirovina, reše pitanje distribucije promo materijala ili skladištenja robe u zalihama…

Pred ovakvim zadacima, nije ni čudo što naši klijenti nemaju vremena za pisanje briefova. Kad malo bolje razmislim, pisane briefove propraćene potrebnim analizama sa konkretno definisanim zadatkom uglavnom dobijamo samo kada pitchiramo. Najčešće se, posle upoznavanja i zadatka sa pitcha, ispostavi da se taj zadatak neće ni realizovati i da je klijentu potrebna potpuno drugačija vrsta servisa. Zbog ludačkog tempa koji profesija nameće plan napravljen danas već sutra je nevažeći, jer u međuvremenu je već izbio novi požar koji je potrebno ugasiti.

Deluje kao da je predvideti sledeću godinu, kvartal ili sutrašnji dan misija u kojoj je najbolje posegnuti za kristalnom kuglom.

Na koji način se najbolje organizovati, isplanirati sopstvene i obaveze vaših saradnika iz agencije? Kako najbolje podeliti sa njima zadatke kako biste dobili očekivanu podršku? I na kraju, kako proceniti koje od ideja i predloga koje ste dobili najbolje odgovaraju vašim realnim potrebama? Već neko vreme pokušavamo da kroz rad i razgovor sa klijentima ustanovimo principe koje ćemo primeniti u sopstvenom poslovanju. Kroz radionicu „Kako da od svoje agencije dobijete što bolju podršku za vreme i novac kojim raspolažete?“, koju pripremamo za forum IZAZOV 2016, svoja ćemo razmišljanja podeliti sa ostalima, a zatim ćemo kroz razgovor sa učesnicima nastojati da odgovorimo na pitanje – kako da budemo još uspešniji u svakom pogledu!

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Boris Marčetić, Creative Director, Popular Bruketa & Žinić OM

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Ка кристално јасним мислима харизматског добитника 🙂

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!