today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Srbija treća u regionu po kvalitetu usluga!

Srbija se našla na trećem mestu po kvalitetu usluga, pokazalo je poslednje istraživanje agencije za tajnu kupovinu Heraklea o kvaliteti usluge u regionu.

Slovenija je zadržala prvo mesto, a na drugom mestu je Hrvatska. Iza nas su ostale Bosna i Hercegovina, Makedonija i Crna Gora.

Srbija se našla na trećem mestu sa rezultatom od 68 odsto, što je pad od osam procenata u odnosu na prošlu godinu, dok četvrto mesto dele Makedonija i BiH, s rezultatom od 66 odsto. Poslednje mesto zauzela je Crna Gora s rezultatom od 63 odsto.

Iako je to za pet odsto bolje bolje nego prošle godine, iz Heraklee napominju da u toj zemlji još ima najviše mesta za unapređenja kvaliteta usluga.

Heraklea je istraživanje o kvalitetu usluga sprovela osmi put zaredom u saradnji s agencijama za tajnu kupovinu (mystery shopping) u regionu. U istraživanju su učestvovale Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija, Slovenija, Hrvatska i Srbija, a tajni kupci posetili su 800 različitih objekata poput salona automobila, banaka, benzinskih stanica, maloprodajnih i turističko-ugostiteljskih objekata, supermarketa i drugih uslužnih delatnosti.

U istraživanju se merilo pet osnovnih elemenata „dobre, odnosno kvalitetne usluge“, kao što su pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvaljivanje na poseti.

Kada su pozdravi u pitanju Hrvatska se nalazi na prvom mestu s rezultatom od 87 odsto, dok je najgora u nuđenju dodatnog proizvoda s rezultatom od 37 odsto, što je isto kao lani. Slovenija je prva u toj kategoriji i ima rezultat od 60 odsto, što je za njih pad od 2 odsto.

Slovenija je ostvarila prvo mesto u kategorijama zahvaljivanja i nuđenja dodatnog proizvoda, dok u kategoriji poznavanja proizvoda prvo mesto deli s Hrvatskom, a u kategoriji utvrđivanja potreba/želja kupaca kao vodeća se istakla Makedonija.

Izvor: N1

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!