SVET – Agencija Mother New York, uoči Dana majki, pokrenula je u Njujorku outdoor kampanju koja ima za cilj da podseti da majke uvek znaju najbolje i da svojoj deci žele samo dobro.
Kampanja obuhvata bilborde na kojima su plasirani saveti, preporuke i ključne poruke koje ukazuju na odnos majki i dece. Tako je na bilbordu na kome se nalazi simpatičan pas napisana jasna poruka „Ja sam kupila tvoja, a ti pokupi njihova.“
Neke od poruka su i „Nisam bila devet meseci bez vina da bi ti sada mrzeo svoj posao“ i „Nemoj čekati na mene, počisti za sobom“…
„U poslednje vreme mnogo se govori o uticaju, a mi mislimo da su najuticajnije ipak naše majke. Želeli smo da im odamo počast“, rekla je za AdWeek Paul Malmstrom, suosnivač agencije Mother New York.
Ova agencija uradila je kampanju i istraživanje na 150 majki koje su zaposlene kod njih, kako bi im se zahvalila na svom trudu i napornom radu na izgradnji Mother New York.
Više informacija na www.adweek.com