today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

SEMPL konferencija predstavljena publici u Beogradu

Srpski medijski stručnjaci u prostoru Mikser House imali su priliku da se bliže upoznaju sa SEMPL konferencijom, međunarodno priznatim događajem koji se bavi aktuelnim medijskim trendovima. Tim povodom orgaizovan je i talk show, u kom je učestvovao Dejan Turk, generalni direktor kompanije VIP mobile u Srbiji.
Direktorka SEMPL konferencije, Valerija Prevolšek, predstavila je neke od najboljih medijskih kampanja iz regije i otkrila posetiocima šta ih sve očekuje na ovogodišnjoj SEMPL konferenciji u Portorožu. Na temu svojih advertajzing iskustava i viđenja savremenog marketinga sa Turkom je razgovarao Marjan Novak, urednik regionalnog portala Marketing Magazin.
„Izuzetno mi je drago što je u prethodnih nekoliko godina SEMPL privukao veliku pažnju srpskih medijskih i marketinških stručnjaka. Svake godine u Portorž dolazi sve veći broj učesnika iz Srbije, zbog čega smo odlučili da se i na ovaj način predstavimo srpskoj javnosti. Radujemo se i prijemu radova za takmičenje najboljih medijskih strategija, na kom je prošle godine pobedila srpska agencija. Znanje i informacije omogućavaju da radimo naš posao još bolje, efikasnije i kreativnije, i upravo je to ono što smo pripremili za ovogodišnje učesnike SEMPL konferencije“, izjavila je Valerija Prevolšek, direktorka kompanije Media Pool, organizatorka i vlasnica brenda SEMPL.
Sve one koje SEMPL bude ugostio 27. i 28. novembra u Portorožu pored odličnog druženja i networkinga očekuju i vrhunski svetski priznati predavači, među kojima Daniel Levin, jedan od top pet predavača u svetu kada govorimo o globalnim trendovima u komunikaciji, Ralph Van Dijk, svetski autoritet u oblasti radijskog oglašavanja i Patrick Galvin, stručnjak za odnose sa javnošću i odnosni marketing.
Organizatori su, takođe, pozvali sve medijske stratege, kompanije i medije da do 7. novembra nominuju svoje najbolje medijske projekte i osvoje Zlatne semplere u šest takmičarskih kategorija kao i glavnu nagradu Veliki sempler. Učesnici će se za Zlatne semplere boriti u sledećih šest kategorija: A – strateška upotreba medijskog interneta, B – inovativna upotreba komunikacionog kanala, C – najbolja ciljana akcija, D – najbolja iskustvena akcija, E – najbolja upotreba digitalne okoline i F – najbolja akcija na društvenim mrežama. Svi zainteresovani svoje radove mogu prijaviti na: http://www.sempl.si/en/competition/enter-your-work

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!