today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sempl 26. i 27. novembra u Portorožu

REGION – Regionalna konferencija medijskih trendova SEMPL, 17. po redu, održaće se 26. i 27. novembra u Portorožu. U centru pažnje biće trendovi koji utiču na sadašnjost i koji kroje budućnost medijsko-komunikacione grane i svih onih koji deluju u njoj. Ključne tačke ovogodišnje konferencije ilustruje i njen slogan „Probuđen. Svestan. Pobednički. Zabavan.“

Kao što kaže Valerija Prevolšek, direktorka kompanije Media Pool i predsednica SEMPL-a: „Danas smo svi vitki, preporođeni, ovako ili onako preobraženi i usmereni ka budućnosti“, a po njenom mišljenju drugačije i ne može biti. Šta onda još uvek čini razlike između dobrih i najboljih? „Šta je to, što nam uopšte još može ponuditi SEMPL, kad je znanje već dostupno na svakom kliku, pita se Prevolškova, a ujedno nam i nudi jednostavan odgovor: „To je ono nešto, što zovemo osećaj, šesto čulo. Ono nešto, što osetimo kad dobijemo pravu ideju ili pak – kad u nekom trenutku jednostavno postanemo svesni da vidimo ‘sledeću veliku stvar’.“

Po njenim rečima, učesnici SEMPL-a će osetiti koji od na klik dostupnih trendova jesu oni, koje zaista vredi sačekati, zgrabiti, i – slediti iste.

U okviru SEMPL-a se svake godine održava i takmičenje za nagrade za medijska vrhunska dostignuća godine Sempler. Na njemu medijski stratezi, naručioci i medijske kuće iz celog jadranskog regiona predstavljaju svoje najbolje projekte i bore se za zlatne nagrade, kao i za glavnu nagradu „Veliki sempler“, koja se dodeljuje za najbolju medijsku strategiju za prethodnu godinu. Ove godine će takmičenje biti obogaćeno i prošireno i novim takmičarskim kategorijama, koje će još u većoj meri obuhvatiti moderne komunikacione kanale i medijske formate.

Više informacija na http://www.sempl.si/en/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!