REGION – Regionalna konferencija medijskih trendova SEMPL, 17. po redu, održaće se 26. i 27. novembra u Portorožu. U centru pažnje biće trendovi koji utiču na sadašnjost i koji kroje budućnost medijsko-komunikacione grane i svih onih koji deluju u njoj. Ključne tačke ovogodišnje konferencije ilustruje i njen slogan „Probuđen. Svestan. Pobednički. Zabavan.“
Kao što kaže Valerija Prevolšek, direktorka kompanije Media Pool i predsednica SEMPL-a: „Danas smo svi vitki, preporođeni, ovako ili onako preobraženi i usmereni ka budućnosti“, a po njenom mišljenju drugačije i ne može biti. Šta onda još uvek čini razlike između dobrih i najboljih? „Šta je to, što nam uopšte još može ponuditi SEMPL, kad je znanje već dostupno na svakom kliku, pita se Prevolškova, a ujedno nam i nudi jednostavan odgovor: „To je ono nešto, što zovemo osećaj, šesto čulo. Ono nešto, što osetimo kad dobijemo pravu ideju ili pak – kad u nekom trenutku jednostavno postanemo svesni da vidimo ‘sledeću veliku stvar’.“
Po njenim rečima, učesnici SEMPL-a će osetiti koji od na klik dostupnih trendova jesu oni, koje zaista vredi sačekati, zgrabiti, i – slediti iste.
U okviru SEMPL-a se svake godine održava i takmičenje za nagrade za medijska vrhunska dostignuća godine Sempler. Na njemu medijski stratezi, naručioci i medijske kuće iz celog jadranskog regiona predstavljaju svoje najbolje projekte i bore se za zlatne nagrade, kao i za glavnu nagradu „Veliki sempler“, koja se dodeljuje za najbolju medijsku strategiju za prethodnu godinu. Ove godine će takmičenje biti obogaćeno i prošireno i novim takmičarskim kategorijama, koje će još u većoj meri obuhvatiti moderne komunikacione kanale i medijske formate.
Više informacija na http://www.sempl.si/en/