today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Seksualni apel – daje rezultat!

Seksulani apel u oglasnoj kampanji – daje rezultat, zaključio je Vladimir Čeh, na kraju drugog dana nedavno održanog festivala FORFEST, a u okviru predavanja „Seks u reklami“. Čeh je kroz veoma zanimljivu prezentaciju, sa puno primera pokušao da da retrospektivu „upotrebe“ seksa i žene u oglašavanju. „Jovan Inc, mali prodavac parfema, začinio je oglašavanje i industriju parfema sredinom sedamdestih. Koristili su jasne seksualne poruke da smelo uvedu novu liniju parfema. Ovaj pristup je zaradio kompaniji pohvale, a prodaja je porasla sa 1.5 miliona dolara u 1971. na 77 miliona u 1978. godini“, rekao je Vladimir Čeh tokom svog izlaganja. Prema njegovim rečima, američki marketingaši i oglašivači koristili su seksualni apel da prodaju svoje brendove još u ranim danima oglašavanja.
„Da li seks radi, da li prodaje? Nema sajta koji se bavi ovom problematikom, na ovaj ili onaj način, a da sebi ne postavlja to pitanje. I evidentno – pokazuje i dokazuje – da da. Golotinja i oblačenje, seksualno ponašanje, fizička privlačnos, seksualna referenca samo su neki tipovi seksualnog sadržaja identifikovani u istraživanju oglašavanja“, naveo je Vladimir Čeh.
On je predstavio i neke rezultate istraživanja na temu „kako ljudi reaguju na seksi oglase objavljivane u Kosmopoliten magazinu“, koje je rađeno u sedam zemalja: SAD-u, Francuskoj, Brazilu, Kini, Indiji, Tajlandu i Južnoj Koreji. Rezultati su bili zanimljivi. Veći broj seksualno orijentisanih oglasa bio je poreklom iz zapadnih zemalja. Najmanje ih je bilo u Kini, a najviše na Tajlandu.
„Čak i danas većina žena, pa i golih, pojavljuje se u oglasima namenjenim ženama, ali i u ženskim časopisima. Komunikacijski problem koji nastaje jeste činjenica da istraživanja pokazuju da muškarci veruju da seksi žene ne mogu da govore istinu. Međutim, važno je znati da muškarci pamte oglase sa seksualnom temom samo ako postoji implicirana situacija. Žene pamte iz takvih oglas konkretne likove, a kod oglasa sa golim telom, one pamte brand name u 40% više situacija nego muškarci“, dodao je Čeh tokom predavanja na festivalu FORFEST.

Neke zanimljive primere upotrebe seksa u reklami možete pronaći ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!