Članovi IAB Srbija izabrali su Sanju Lalević-Cvetković, Digital Media Managera agencije Direct Media za novu predsednicu skupštine udruženja IAB Serbia.
Na šestoj sednici udruženja održanoj u prostorijama Adrija Medie, skupština sačinjena od svih članova udruženja je novu predsednicu izabrala na mandat od tri godine.
“Aktivna podrška rastu tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji je obaveza svakog pojedinca koji se tom oblašću bavi, a na najuspešnijima je da preuzmu inicijativu i postave okvire za naprednije funkcionisanje u tom okruženju. Verujem da će dalji razvoj digitalnog marketinga u narednom periodu obeležiti doprinos svih članica IAB-a.”, izjavila je Sanja Lalević-Cvetković.
Tom prilikom je izvršni direktor IAB Serbia Aleksandar Petković predstavio planove organizacije za 2017. godinu. Ovo je godina edukacije u kojoj IAB Serbia planira da pokrene DIMAQ – licencni program obrazovanja, standardizacije i sertifikacije nivoa poznavanja digitalnog marketinga.
Pored lansiranja unapređene verzije IAB akademije, u planu je i organizacija dve velike konferencije – Digital Day 2017, kao i IAB MIXX Conference 2017, a planirane su i druge inicijative koje će dodatno regulisati i unaprediti tržište digitalnog oglašavanja i marketinga u Srbiji, poput istraživanja adblocking-a i vidljivosti (viewability) display formata.