today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Samsung kreativni oglašivač godine

SVET – Kompanija Samsung osvojila je 29 nagrada, uključujući i nagradu za „Kreativnog oglašivača godine“ na nedavno održanom Međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions. Ove nagrade su priznanje Samsungovoj posvećenosti inovativnim kampanjama koje su osmišljene upravo po meri potrošača, kao i stalnim doprinosima kreativnosti i izvrsnosti u oblasti marketinga.

Samsung je dobio priznanje za 11 jedinstvenih marketinških kampanja, od kojih je svaka dizajnirana da demonstrira viziju ove kompanije, usmerenu ka obogaćivanju života ljudi i stvaranju boljeg sveta kroz inovativnu tehnologiju i proizvode. Posvećenost kreativnosti i inspirativnom marketingu prožima svih jedanaest kampanja i pomogla je Samsungu da postane prva korejska kompanija koja je prepoznata kao „Kreativni oglašivač godine“.

„Osvajanje ovog najvećeg svetskog priznanja u oblasti marketinga, rezultat je bliske saradnje svih zaposlenih u oblasti marketinga, kako u Samsungu, tako i u agencijama koje su nam partneri“, izjavila je Jungi Li, izvršna potpredsednica globalnog marketinga u Diviziji za mobilne komunikacije u kompaniji Samsung. „Mi ćemo ostati posvećeni širenju filozofije Samsungovog brenda, obezbeđujući smislene, svrsishodne inovacije i marketinške kampanje po meri čoveka, što će na kraju Samsung učiniti omiljenim brendom.“

Dve Samsungove pobedničke kampanje, „brainBAND“ i „Voices of Life“ bile su deo veće – i široko priznate – brend kampanje ove kompanije pod imenom „Launching People“. Zbog svog inovativnog pristupa prikazivanju društvene vrednosti i animiranja potrošača da podele svoje ideje sa Samsungom u potrazi za ostvarenjem svojih snova, ova kampanja je sa oduševljenjem je prihvaćena u čitavoj kreativnoj industriji.

Kampanja brainBAND, nosivo rešenje za prevenciju i praćenje potresa mozga u sportovima sa visokim udarnim stresom, jedan je od glavnih pobednika ovog festivala. Kampanja je osvojila šest nagrada, uključujući i zlato u kategoriji Upotreba nove tehnologije. Voices of Life, aplikacija koja omogućava prevremeno rođenim bebama u inkubatorima da slušaju majčin glas i rad srca, kako bi osećale da su bliže svojim majkama, dobila je srebro u kategoriji Video snimak na internetu, prepoznata zbog svoje dirljive priče. Blind Cap, nosiva traka i kapa za plivanje koja plivače sa oštećenjem vida obaveštava da dolaze do kraja svoje staze, dobila je dve nagrade, uključujući i zlato u kategoriji Aktivacija blizinom. Ovaj uređaj, koji je mnogima pomogao da poprave vremena svojih ličnih rekorda, odobren je za upotrebu od strane Paraolimpijskog komiteta Španije, i može da bude spreman za upotrebu za ovogodišnju Paraolimpijadu u Riju, čiji je Samsung zvanični sponzor.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!