today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sadržaji slovenskih časopisa na Internetu više nisu besplatni

REGION – Novinska kuća „Delo“ i većina drugih slovenskih izdavačkih kuća počeli su juče naplaćivati neke svoje sadržaje objavljene na Internet stranicama. Kako kažu, na taj su korak, kao i većina drugih štampanih medija u svetu, prisiljeni iz ekonomskih razloga, navodi Slovenska tiskovna agencija (STA).
Za naplaćivanje digitalnih pretplata koristiće sistem „Piano“ koji dolazi iz Slovačke, a zaživeo je u maju prošle godine. Osnovna karakteristika tog sistema je da se mediji, koji žele naplatiti digitalne sadržaje, povežu i obavežu da će u okviru „Piana“ nuditi sadržaje pod istim uslovima i za istu cenu, mada svaki od njih po vlastitom izboru i u skladu sa svojom poslovnom i uređivačkom strategijom. Paušalna – mesečna i sedmična – digitalna pretplata, zatim, nudi korisnicima za jednokratnu uplatu pristup sadržajima svih medija koji su u sistemu „Piana“. To znači da, nakon prijave u sistem i jednokratne uplate, korisnik može pristupiti svim pridruženim medijima sa jedinstvenim korisničkim imenom i lozinkom.
Prema saopštenju STA, slovenskom „Pianu“ će se, osim „Dela“ i „Slovenskih novic“, pridružiti i „Dnevnik“, „Večer“, „Žurnal 24“, „Primorske novice“, „Dolenjski list“, „Gorenjski glas“, „Ekipa“, „Požareport“ i „Ringaraja“. U „Delu“ će za digitalnu pretplatu ponuditi 10 do 15 odsto svog sadržaja. To će biti, pre svega, ekskluzivne „Delove“ teme i priče, intervjui i reportaže, komentari i kolumne.
Digitalne pretplate, koje će omogućavati pristup svim sadržajima navedenih medija, biće u sledećim vrednostima: sedmična 1,99 evra, mesečna 4,89 i godišnja 48,90 evra.
Kako oni, koji ne mogu ili ne žele da plate pretplatu, ne bi ostali bez vesti, svaki naplaćen članak biće objavljen u dve varijante: prva, koja će biti dostupna svim korisnicima Interneta, a koja će sadržati osnovne informacije i manje multimedijalnih dodataka, ali će, i pored toga, biti zaokružena, smislena novinarska celina; druga, pretplatnička, biće obogaćena multimedijalnim sadržajima, linkovima, kao i drugim elementima.
„Piano“ je, doduše, samo prva faza naplaćivanja digitalnih sadržaja. Već ove godine imaju nameru preći u drugu fazu, u kojoj će se ugledati na američki dnevni list „New York Times“ koji je, na području naplate digitalnih sadržaja, veoma uspešan.
„Delo“ će svoje digitalne sadržaje uskoro početi prodavati i samostalno, izvan „Piana“, sa još bogatijim sadržajem. Korisnicima će na raspolaganju biti dnevni, sedmični, mesečni i godišnji pristup, te jednokratni pristup pojedinim člancima; nudiće digitalni paket; sve te pretplate biće bolje struktuirane, ali još uvek sa privlačnim cenama i različitim kombinacijama sa štampanim „Delom“ ili bez njega, te „Delom“ na iPadu ili bez njega.

Izvor: Media Marketing

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!