Rezultati se mere brojevima!

Martin Koperk, Medijski direktor Direct Medije u Hrvatskoj, dao je intervju za specijal nedeljnika “Lider”, Agencijsko bilo.

Na pitanje – kako se najbolje mogu uveriti oglašivači da im se isplati ulagati, Koprek je odgovorio: „Brojevi i samo brojevi. Takav odgovor neće iznenaditi mnoge kolege koji me poznaju, ali, na kraju, rezultat se meri brojevima, zar ne? U sistemu DM-a razvili smo model Science and Art, koji počiva na kreativnoj upotrebi medija s fokusom na ROI. Naša metodologija nazvana 7L potpuno je standardizovana i pruža mogućnost pravovremenog i preciznog odgovora na sve izazove s kojima se oglašivači susreću. U sedam faza – od analize, uvida u stanje, preko stvaranja sadržaja, optimizacije, marketinga u stvarnom vremenu i merljivosti do faze učenja (koja podrazumeva sakupljanje svih znanja i zaključaka) – pružamo jedinstvene odgovore i rešenja za connection planning.“

Koprek je, takođe, dodao da je digitalna transformacija definitivno sintagma godine u marketinškom svetu, samo što je razlika između onih koji je žive i onih koji o njoj pričaju. „Za one koji su prionuli na posao, koji poseduju najnovija znanja iz digitalnog marketinga, verujem da prelazak u dimenziju ere umreženosti i real time kao nove valute oglašavanja neće biti bolan. Mi smo agencijske kapacitete odavno zaposlili kako bismo superiorno prošli kroz tu transformaciju, koja svakako utiče na način na koji smo dosad obavljali svoj posao. I u ovom novom, kompleksnom okruženju s mnogo entuzijazma nastavljamo tragati za što efikasnijim načinima komunikacije koji zahtevaju sve merljiviju i inovativniju reakciju.“

Ceo intervju pročitajte OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari