SVET – Novi CEO Publicis Groupe Arthur Sadoun ove nedelje ostavio je svoj prvi, i to dramatičan trag u kompaniji odlukom da zabrani svim agencijama grupe širom sveta da učestvuju na festivalima, sajmovima ili drugim plaćenim promotivnim aktivnostima više od godinu dana.
Prema internom memorandumu koji je napisao Frank Voris, CEO Re:Sources sektora za finansijske usluge Publicisa, kompanija pod Sadounom želi „obezbediti 2,5 odsto troškovnih sinergija za 2018.“ i nada se da će te uštede, barem delimično, ostvariti tako što će „eliminisati sve nagrade/sajmove za narednu godinu.“
U memorandumu se napominje da Re:Sources „neće učestvovati ni na jednoj konferenciji, sajmovima industrije i/ili festivalima, sa odlukom koja stupa na snagu 1. jula.“
„Ovo je obavezno, i izuzeci neće biti odobreni. Zabrana za nagrade/sajmove važi za celu grupu, a ne samo za Re:Sources“, navodi se u memorandumu.
Vest je objavljena istog dana kada je Sadoun najavio pokretanje Marcel platforme, dizajnirane da služi kao AI asistent za više od 80.000 zaposlenih u Publicis Groupe u 30 različitih zemalja. Ovaj projekat je opisan kao „prvi profesionalni asistent koji koristi AI i tehnologiju mašinskog učenja“.
Izvor: AdWeek