Prilagođavanje promenama najvažnije je za jedan brend!

Brzina kojom se promene dešavaju može biti zastrašujuća za, takozvane, tradicionalne brendove, ali istovremeno i velika šansa za one koji umeju da se prilagode i iskoriste nove mogućnosti i kanale da se još više približe potrošačima. Jer potrošači su se već u velikoj meri prilagodili transformaciji. I to je potpuno razumljivo jer im „moderan“ asortiman, servis, a pre svega komunikacija nudi ogromne prednosti kao što su brža, efikasnija, jeftinija usluga, veća i lakša dostupnost informacija i robe, te oni sa punim pravom očekuju od brendova da im pruže upravo takvo iskustvo.

Danas kompanije više nego ikad moraju da budu spremne na promene, na dvosmernu komunikaciju sa svojim kupcima i stalno osluškivanje njihovih potreba. Kada radite u kompaniji koja se bavi veleprodajom, i ima specifičan model poslovanja i kupce među kojima najveći deo čine profesionalni kupci, kakva je kompanija METRO Cash & Carry, prilagođavanje potrebama kupaca i u digitalnom i u realnom prostoru je neophodno. Mi smo od tradicionalnog cash and carry modela kojim smo započeli, danas došli do usluga dostave robe kupcima na adresu jer smo shvatili da je to velika ušteda vremena koju možemo i moramo da im ponudimo. Isto je i sa načinom na koji komuniciramo. Svi znamo da su potrošači danas na društvenim mrežama, u pokretu, na telefonima, pa samim tim i brendovi i kompanije razvijaju strategije koje u fokusu imaju taj personalizovani odnos sa kupcima. Do informacija se dolazi samo jednim klikom i vaša ponuda mora biti baš na taj klik udaljena od kupca.

Zašto smo mi prvi izbor ugostitelja i bitan partner ostalih profesionalnih kupaca? Zato što se mi prilagođavamo njihovim potrebama i vremenu, prateći trendove kako bi svakom trenutku imali najkompletniju i najkvalitetniju ponudu. Takođe je bitno to što se mi nikada ne postavljamo kao prodavac prema kupcu, već kao partner našim potrošačima.

Kao što sam već napomenuo, oblast veletrgovine je specifična i dinamična. METRO brend je takav da u svakom trenutku može da ispuni zahteve tržišta i iza toga stoji pre svega kvalitet, ali i veliki rad. Mogu da kažem da mi našu priču uspešno pričamo već više od pola veka. Samo se menja način na koji je pričamo, alati koje koristimo. Ali ako imate dobru i kvalitetnu priču, uvek će imati ko da je sluša. Jer bez obzira na sve promene koje su neminovne, ne treba da zaboravimo da se pojedine stvari nikad ne menjaju, ma kakva se digitalna ili neka druga revolucija dešavala na tržištu, a to su pre svega kvalitet, iskrenost i poverenje. Jer, ako zanemarite te osnovne principe u poslovanju i odnosu prema kupcima, biće potreban takođe samo jedan klik da vas kupac „odlajkuje“.

Prvi METRO Cash & Carry otvoren je davne 1964. godine u Nemačkoj. Forma i koncept bili su prilagođeni tadašnjim tržišnim uslovima. Objekti koji su se gradili na periferiji grada više su izgledali kao magacini, ali su zato imali znatno niže operativne troškove, niže cene i dovoljne količine za profesionalne kupce, što je bila prednost u odnosu na konkurenciju. METRO konstantno prati trendove, tržišta na kojim posluje i prilagođava se istim.

Autor teksta: Dušan Čolović, Head of Marketing, METRO Cash & Carry Srbija


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari