Young Lions Srbija 2017 poziva sve mlade advertajzing profesionalce da se prijave na takmičenje i pokažu najkreativnije ideje.
Cannes Young Lions takmičenje od 1995. godine okuplja svake godine 400 najboljih mladih kreativaca iz celog sveta i daje im prostor da se svojim idejama i talentom istaknu u prestižnom društvu slavnih kreativnih direktora.
Na takmičenje se (do 9. marta u 12 časova) mogu prijaviti svi mladi advertajzing profesionalci na početku svojih karijera. Zainteresovani moraju raditi u Srbiji u okviru advertajzing industrije i imati 30 godina ili manje (rođeni 24. juna 1987. godine ili posle).
Registrovani timovi 11. marta dobijaju kreativni brif kreiran od partnera takmičenja na koji moraju da odgovore u roku od 24 sata.
Srbija šalje jednog predstavnika, tim sastavljen od dvoje takmičara (art director i copywriter), u kategoriji Print, koji će od 17. do 24. juna biti deo Cannes Lions Festival Week.
B92 će za pobednika obezbediti plaćeno putovanje u Kan, uključujući prijave za Young Lions festival, plaćen put i smeštaj i propusnice za seminare i dodele nagrada.
Više informacija pronađite na canneslions.rs