today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prezentacija OMEX istraživanja

Srpski ogranak International Advertising Association (IAA Srbija) u utorak, 3. marta u Radisson Blu Old Mill Hotelu organizuje prezentaciju OMEX istraživanja.
Radi se o predstavljanju rezultata istraživanju u oblasti Out of Home medija, odnosno merenja reach i frequency, čime se obezbeđuju egzaktni podaci o ovoj vrsti oglašavanja. Istraživanje se sprovodi po standardima ESOMAR-a (The European Society of Opinion and Marketing Research) i ima za cilj optimizaciju planiranja oglašavanja u OOH medijima.
Učesnici događaja 3. marta biće u prilici da pogledaju četiri prezentacije uglednih stručnjaka u ovoj oblasti: Felix Mende, Swiss Poster Research Plus, Dr Srđan Bogosavljević, Ipsos Strategic Puls, Ante Šalinović, Ipsos Puls i Predrag Kurčubić, Ipsos Strategic Marketing.

Ulaz na prezentaciju je slobodan, ali je broj učesnika ograničen. Zato je potrebna registracija putem slanja maila na adresu: jelena.ivanovic@iaa.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!