Srpski ogranak International Advertising Association (IAA Srbija) u utorak, 3. marta u Radisson Blu Old Mill Hotelu organizuje prezentaciju OMEX istraživanja.
Radi se o predstavljanju rezultata istraživanju u oblasti Out of Home medija, odnosno merenja reach i frequency, čime se obezbeđuju egzaktni podaci o ovoj vrsti oglašavanja. Istraživanje se sprovodi po standardima ESOMAR-a (The European Society of Opinion and Marketing Research) i ima za cilj optimizaciju planiranja oglašavanja u OOH medijima.
Učesnici događaja 3. marta biće u prilici da pogledaju četiri prezentacije uglednih stručnjaka u ovoj oblasti: Felix Mende, Swiss Poster Research Plus, Dr Srđan Bogosavljević, Ipsos Strategic Puls, Ante Šalinović, Ipsos Puls i Predrag Kurčubić, Ipsos Strategic Marketing.
Ulaz na prezentaciju je slobodan, ali je broj učesnika ograničen. Zato je potrebna registracija putem slanja maila na adresu: jelena.ivanovic@iaa.rs.