today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljen BalCannes žiri!

REGION – Ove godine na BalCannesu neki od najboljih i najiskusnijih stručnjaka industrije tržišnog komuniciranja u regiji čine stručni žiri. Čak 25 članova odabraće najbolje projekte i najbolje agencije iz regije, a njih sedam nagraditi s jedinstvenim nagradama – BalCanneskim lavovima.

BalCannes nagrade dodeliće svaki od tri sastava žirija – klijenti, novinari iz regije i agencije, a zahvaljujući ovogodišnjem, jedinstvenom, konceptu revije imaćemo prilike videti zasebne odabire TOP 25 projekata regije svakog od ta tri sastava.

Žiri klijenata ove godine predstavljaju: Gordana Ampova, Zegin (Makedonija); Davor Čičić, Sarajevski kiseljak (Bosna i Hercegovina); Belma Hadžiomerović, Raiffeisen banka (Bosna i Hercegovina); Tjaša Kolenc Filipčič, Triglav (Slovenija); Lenche Karpuzovska, EVN (Makedonija); Jelena Milinkovič, Atlantic Grupa (Slovenija); Sanja Milinović, Hrvatski Telekom (Hrvatska); Milana Ognjenović, Telenor Banka (Srbija); Katarina Šibalić, Strauss Adriatic (Srbija) i Ivan Šuvar, Zagrebačka pivovara (Hrvatska).

Budući da se i na tržištu sinergijom klijenata, agencija i medija postižu najbolji rezultati, ovogodišnjem žiriju po prvi puta pridružiće se predstavnici agencija u sastavu: Aljoša Bagola, Pristop (Slovenija); Vasilije Ćorluka, Saatchi&Saatchi (Makedonija); Žarko Dimitrioski, Eden na Eden (Makedonija); Miloš Đurđević, Fullhouse Ogilvy (Srbija); Bojan Hadžihalilović, Fabrika (Bosna i Hercegovina); Petra Krulc, Grey Ljubljana (Slovenija); Sean Poropat, Studio Sonda (Hrvatska); Dejan Šijuk, Aquarius (Bosna i Hercegovina); Ana Šutić, New Moment New Ideas Company (Srbija) i Daniel Vuković, McCann Zagreb (Hrvatska).

Uz predstavnike klijenata i agencija prijavljene projekte ocenjivaće i žiri novinara koji prate struku, a koji čine: Ivan Brezak Brkan, Netokracija (Hrvatska); Mladen Dakić, Dnevni avaz (Bosna i Hercegovina); Boris Eftimovski, Marketing365 (Makedonija); Marjan Novak, Marketing magazin (Slovenija) i Ivana Parčetić Mitić, Marketing Mreža (Srbija).

Sve agencije iz regije pozvane su učestvuju na BalCannesu. Prijave su otvorene do 1.9., a više informacija pronađite na www.balcannes.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!