today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljen program Digital Takeover konferencije!

REGION – Na regionalnoj konferenciji o digitalnim trendovima Digital Takeover predstaviće se vodeći globalni i digitalni stručnjaci i podeliti sa učesnicima svoja praktična znanja i veštine. Kroz bogat 10-časovni program organizator 24sata ima nameru da podstakne i transformaciju hrvatske digitalne scene s 14 različitih predavanja, radionicama, brainsnackovima i panelom u tri dvorane zagrebačkog Cinestara 14. marta.

18 vrhunskih predavača iz Hrvatske i sveta
Učesnici će tako imati priliku da čuju predavanje generalnog direktora Ubere za Centralnu i Istočnu Evropu Roba Khazzama koje će se fokusirati na pozitivna iskustva koja donosi digitalna transformacija, posebno u oblasti urbane mobilnosti s primerima iz prakse država koje su predvodnice u implementaciji moderne regulative. A predavanje o tome kako je Viber postao jedan od najvažnijih igrača digitalne (r) evolucije održaće rukovodilac poslovanja Viber-a za Rusiju i CIS regiju Evgeniy Roshchupkin.

Šta je sve potrebno za uspešne, personalizovane i merljive digitalne kampanje te koje digitalne alate koristiti kako bi se prava poruka poslala u pravom trenutku pravoj osobi, učesnicima će otkriti Google-ov Damian Huba. Kako bismo razumeli koje to strukturalne promene uzrokuje digitalizacija, zašto se događa i kojim će se smerom razvijati potrebno je zaboraviti sve što smo naučili tokom doba masovne komunikacije. Ovaj fenomen ‘mentalne transformacije’, kako ga Klemens Skibicki naziva, biće tema njegovog predavanja, a predstaviće i digitalne alatke koje smatra neophodnim za uspešnije shvatanje potreba klijenata.

Na panelu Creating a Culture for Digital Transformation in Your Business okupiće se vodeća hrvatska imena s područja digitala: Davor Bruketa iz reklamne agencije Bruketa & Žinić OM, direktor Drap agencije Davor Runje, direktorica korporativnog odeljenja Hrvatskog Telekoma Nina Išek Međugorac, kulturni preduzetnik i investitor Nenad Bakić, dok će moderator panela biti Karlo Stojčević , CEO agencije Red Point i član Uprava agencije Pixsell i Newsroom.

Algebrine radionice za željne praktičnog znanja
Kako ne bi sve ostalo na predavanjima i kako bi učesnici razvili praktične digitalne veštine, pobrinula se Algebra, edukacijski partner konferencije. Direktor prodaje i marketinga H1 Telekoma Senad Kulenović vodiće radionicu o tome kako planirati strategiju digitalne transformacije i koji je ključ dobre strategije.

Kako iskoristiti digitalne izvore podataka koji su u velikom broju danas dostupni te što kompanije mogu učiniti s time, na radionici će objasniti Algebrin predavač i direktor za poslovni razvoj inovacionog centra T-HT-a Marijo Volarević.

Kao idealni nastavak na Roschupkinovo predavanje o Viberu, Daniela Ivanova i Zarena Kancheva održaće radionicu „Viber za poslovnjake – 5 koraka do većeg broja pratilaca!“ Na kojoj će učesnicima otkriti više o evoluciji Viberovih usluga krojenih prema potrebama korisnika i dati korisne savete kako steći veći broj pratilaca.

Brainsnack za one koji žele više
Na inovativnoj kraćoj formi predavanja brainsnackovima Aleksandra Đermanović iz Mediacora će održati predavanje pod nazivom „New Rules of Engagement“ ukazujući na promene koje donosi digitalizacija. Nikša Gopčević u svojoj će se prezentaciji fokusirati na iskustva koja Styria Digital Services ima u oblasti razvoja veb i mobile tehnologije koje su osnov za digitalnu transformaciju Styrie prema „digital onli“ budućnosti i medijskoj industriji.

Učesnici Digital Takeover imaće jedinstvenu priliku da prisustvuju svetskoj premijeri strateškog alata PROMETHEJ, kompleksnog algoritma koji obezbeđuje brendovima isplativnost njihove marketinške investicije. Karlo Stojčević će predstaviti zainteresovanoj publici alat zasnovan na istraživanjima dobitnika Nobelove nagrade psihologa Daniela Kahnemana. Kako je je JoomBoos postala najbrže rastuća mreža YouTube kanala u Hrvatskoj i regiji te što su Millenialsi i Z generacija učinili da platforma postane najuticajniji brand među mladima otkriće zainteresovanima rukovodilac projekta Matej Lončarić.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!