today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljen Evropski standard vidljivosti digitalnog oglašavanja!

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) ovih dana na našem tržištu predstavlja novi Evropski standard vidljivosti digitalnog oglašavanja. Ovu su najnoviju inicijativu na evropskom nivou pokrenule Evropska grupa za koordinaciju vidljivosti online oglasa, Svetsko udruženje oglašivača i Evropsko udruženje komunikacijskih agencija čija je aktivna članica i HURA.

Inicijativa je zamišljena kao rešenje koje će ubuduće pomoći agencijama i oglašivačima koji su već duže vreme u velikim dilemama kad je reč o vidljivosti digitalnog oglašavanja te kako zapravo najtačnije mogu meriti uspeh digitalne kampanje.

Koliko je ovo postao sve veći problem na tržištu, svedoči i činjenica da trenutna različite platforme imaju različite standarde kad je reč o definisanju vidljivosti oglašavanog sadržaja. Na primer, na Facebooku se oglas smatra vidljivim ako je najmanje 50 odsto oglasa vidljivo na ekranu tpkom jedne sekunde, dok na Twitteru to mora biti 100 odsto. Agencije takođe koriste svoje standarde, a u svemu tome, ni oglašivači nisu sigurni kojih se tačno standarda trebaju držati.

„Vidljivost digitalnog oglašavanja jedan je od KPI-eva u našoj industriji i definitivno je vreme da se i na našem tržištu počnu primenjivati neki evropski i globalni standardi kad je reč o merenju kampanja u Hrvatskoj na svim poljima, pa tako i kad je reč o digitalnom oglašavanju. Oglašivači neretko pribegavaju definicijama vidljivosti kampanje koje su oni sami postavili stoga postaje sve važnije da se tu pravila ujednače i da se na taj način pomogne svima koji su uključeni u industriju digitalnog oglašavanja.“, poručuju u HURA-i.

Cilj Evropskog standarda vidljivosti digitalnog oglašavanja je upravo smanjenje nejednakosti prilikom prezentobanja rezultata različitih metoda merenja vidljivosti oglašivačkih kampanja, a rezultat je to i opsežnih rasprava i konsultacija između izdavača, medijskih agencija, oglašivača i proizvođača posebnih tehnologija u oglašavanju.

Više informacija pronadjite OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!