today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prednosti LinkedIn oglašavanja!

Kad kažemo internet oglašavanje, većina vas prvo pomisli na Facebook ili Google oglase. Slažemo se, u oblasti digitalnog marketinga oni predstavljaju ono što content marketing predstavlja u savremenim marketinškim metodama.

Kralj društvenih mreža, Facebook, u jednom je trenutku čak 90% svog profita mogao zahvaliti isključivo oglasima, dok je Google oglašavanje gurmanska poslastica koju možete priuštiti svojoj gladnoj kompaniji. Naravno, ako imate dobar budžet za catering, jer svi znamo da oglasi nisu jeftini ako želite impresionirati sve koji su prisutni na internetu, ovaj, na koktelu.

Ako ipak želite prirediti malu proslavu za svoju kompaniju i priuštiti joj sličan učinak kao i sa Google oglašavanjem, a prodajete nešto vrlo specifično za šta niste sigurni da bi Google pretraga lako izbacila, možda je vreme da svoje razmišljanje preselite izvan kutije. A izvan kutije će vas čekati LinkedIn oglašavanje.

Zašto bi mi LinkedIn oglašavanje pomoglo u mom poslovanju, pitate se? Osim što se radi o mreži u kojoj se svake sekunde otvore dva profila i koja broji preko 400 miliona korisnika koji su ujedno i vaša publika, pronašli smo još pet razloga zbog kojih bi bilo korisno nastaviti čitati ovaj tekst.

1. Svi su gore!
Kroz ove četiri godine koje se bavimo oglašavanjem na društvenim mrežama nebrojeno smo puta naglasili, no nije naodmet ponoviti: celi svet je na internetu. Ovim ne želimo umanjiti važnost koju je tradicionalno oglašavanje nekoć imalo, no rešimo ovaj dvoboj pitanjem. Gde ćete prvo proveriti neki proizvod ili uslugu koja vas zanima? Na internetu, odnosno na Googleu ili na Facebooku? Tačno. Tako, prema statistikama radi i 70% korisnika interneta. Zašto bi vaš proizvod ili usluga bili drugačiji? Ne dopustite da sav trud koji ste uložili u proizvodnju i promociju ne rezultira uspehom jer jednostavno – niste prisutni! Uostalom, na LinkedInu je ozbiljna “ekipa” koja zna šta želi i to 400 miliona njih, a vašem poslovanju takvi kontakti uvek dobro dođu, zar ne?

2. Ako ste “special snowflake”
Vaš proizvod ili usluga je nešto što je vrlo specifično i ne prodaje se svaki dan, a prema tome ni cena mu nije mala i ne može se naći u prvom supermarketu? Nije vam lako osmisliti promociju, jesmo li u pravu? Ako ste pored toga i B2B kompanija, to dodaje još jedan teg na vagi marketinške strategije na stranu na kojoj je velikim crvenim rečima napisano ‘IZAZOV’. Tome je Reid Hoffman i ostatak “glavešina” LinkedIna izvrsno doskočio pruživši odličnu platformu na kojoj 4 od 5 članova utiče na donošenje poslovnih odluka, a čak 60% profila na LinkedInu su menadžeri ili neki od rukovodećih položaja. Baš ono što treba B2B kompanijama! Osim ciljane publike, LinkedIn vam možda neće doneti toliko leadova kao npr. newsletter, ali ćete se oglašavanjem na njemu osigurati da oni leadovi koji dođu, budu kvalitetni. Kvalitet ovde sustiže kvantitet!

3. Perfektno targetiranje
Nastavljajući se na prethodni razlog, kampanje na ovoj društvenoj mreži pomoći će vam ‘uhvatiti’ prave ljude jer nude vrlo detaljne opcije targetiranja vaše publike. Prodajete poslovna rešenja za softverske kompanije i trebaju vam kontakti decision makera poput CTO-a, CEO-a i ostalih C-ova? Nema problema, LinkedIn nudi targetiranje po zanimanju, odnosno tituli, a kao što smo ponovili i ranije, na LinkedInu je ozbiljna “ekipa” kojoj je stalo da zajednica zna čime se bavi pa će tako i naznačiti svoju poziciju unutar određene kompanije, odnosno organizacije. Također, baš kao i Facebook oglasi, ova platforma pokazuje se jako korisnom kad je u pitanju targetiranje po posebnim interesima, jer takav način promovisanja pruža kvalitetnije rezultate. Zašto? Vrlo jednostavno: prikazuje se samo onima za koje već unapred pretpostavljate da ih vaš proizvod ili usluga zanima na temelju podataka s njihovih profila. Tako možete targetirati samo osobe koje rade u pojedinoj kompaniji, poseduju određene veštine ili pak rade u određenoj industriji. Mudro, zar ne? Naravno tu su i standardne specijalizacije targetiranja poput godišta, pola i sl. koje vam pomažu još bolje precizirati kome ćete “servirati” svoju kampanju.

4. “Koliko para, toliko muzike”
LinkedIn ima minimalni dnevni budžet koji morate potrošiti na svoje oglase, no taj budžet iznosi 2$, što, realno, nije cifra od koje boli glava. Posebno se to odnosi na kratkotrajne kampanje koje traju mesec ili dva. Takođe, svaki će vam marketingaš reći da je 2$ dnevno vrlo mali iznos za preraspodelu cele kampanje, pogotovo ako su vam apetiti i ciljevi malo veći. Ako nemate mesečni budžet za oglašavanje poput Donalda Trumpa, to ne znači da ne možete ostvariti svoje ciljeve strateškim trošenjem svog budžeta. Tome je LinkedIn doskočio svojim plaćanjem po kliku, što u prevodu znači – plaćanje po učinku. Dakle, samo oni ljudi koji su kliknuli i videli vaš oglas će vas koštati sredstava. No, naravno, ako vam je stalo samo da ljudi vide vaš oglas, postoji i rešenje za to u obliku plaćanja po impresiji (viđenom oglasu). Možete sami odrediti svoj dnevni budžet, te kada se on potroši, LinkedIn ga neće dirati do idućeg dana kada se krug nastavlja.

5. Sve što možete zamisliti – LinkedIn ostvari
Postoji devet različitih varijeteta LinkedIn oglasa koji se razlikuju po obliku, pozicioniranju i nameni. Devet! Od klasičnih oglasa koji se mogu pojaviti u newsfeedu do vašeg Facebook profila koji služi kao oglas, “LinkedIn’s got it all”! Opcije pozicioniranja, oblika i sadržaja oglasa su vrlo široke, baš kao i namene samih oglasa, a to vam omogućava odlično prilagođavanje onome što oglašavate posebno što se tiče sadržajne komponente. Recimo da prodajete nešto što nije toliko vizualno primamljivo no sadržajno “rastura”. Na LinkedInu možete napisati omanji članak o tome i uveriti targetiranu publiku zašto bi trebali postati baš vaši korisnici. Varijeteti idu toliko daleko da možete čak i svoju prezentaciju sa Slideshare-a uobličiti kao LinkedIn oglas, a gotovo svaki oblik oglasa možete postaviti na prilagođeno mesto unutar LinkedIn-a.

Izvor: Akcija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!