today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Poslovni i komunikacijski rezultati ne mogu se odvojiti!

Naizgled neobičan spoj banke i fudbalskog kluba, iako nije novost u svetu, retko kada predstavlja dugoročan projekat, a još ređe se povezuje sa nekim bankarskim proizvodom, već se obično svodi na sponzorstvo.

Saradnja Eurobank i Mančester Junajteda, koja ulazi u treću godinu, jedan je od retkih primera kako se kroz integrisane komunikacije sprovode dugoročni projekti. Kontinuirani rad i praćenje promena na tržištu omogućava biranje najboljeg miksa alata, menjanja u hodu i prilagođavanje komunikacije cilju banke – prodaji bankarskog proizvoda, a to su u ovom slučaju kobrendirane kartice, na zadovoljstvo i klijenata i banke. O izazovima, strategiji i predstojećem „Mančesteru u Beogradu“ za Marketing mrežu govori Željka Ćirić Jakovljević, direktorka marketinga i korporativnih komunikacija Eurobank.

Saradnja Eurobank i Mančester Junajteda ulazi u treću godinu. Šta je najzahtevniji element dugoročne saradnje sa tako velikim imenom?
Eksluzivnost kampanje i činjenica da smo jedini patneri Mančester Junajteda u jugoistočnoj Evropi postavljaju visoke standarde pred ovaj projekat i podstiču sve naše kreativne resurse da tragamo za najboljim rešenjem. Ono treba da sadrži jasan i transparentan pristup, ali i eksluzivnost. Veliki je izazov ispuniti sve ove kriterijume i usaglasiti naše poruke sa porukama našeg partnera. Odlična saradnja ovih godina rezultirala je sve boljim međusobnim razumevanjem. Kulminacija saradnje u toku jedne godine je veliki događaj kada nam dolaze predstavnci Mančestera na čelu sa nekom legendom fudbalskog kluba. Ovaj deo promocije se priprema tokom čitave godine, pa nema iznenadjenja i naglih promena kursa. Kada ste u društvu šampiona, ni od sebe ne možete ništa manje da očekujete.

PLUTU prve dve godine koristili ste brojne komunikacijske alate, od klasičnog oglašavanja, preko PR-a i digitala do vezivanja sa postojećim CSR aktivnostima. Šta se menja u pristupu u ovoj godini?
Sinergijski efekat svih ovih aktivnosti obezbedio nam je izuzetne rezultate u prve dve godine saradnje, pa se taj pristup i kombinacija alata neće menjati. Ove godine ćemo pak specijalizovati ciljnu grupu kojoj se obraćamo jer je u pitanju nov proizvod koji je odgovor na sve potrebe te ciljne grupe kojima se banke poslovično ne obraćaju često i koju neopravdano zanemaruju. Mi smo pronašli tu novu nišu i način da im priđemo i ponudimo proizvod koji im je potreban.Ove godine ćemo stoga malo veći akcenat staviti na vizuelno, na content i na digitalne načine komunikacije. Integrisane komunikacije su oproban recept da uvežemo sve ciljne crupe i predstavimo proizvod i naše partnerstvo sa Man Utd.

Koji od upotrebljenih alata su dali najbolje rezultate, po pitanju prodaje, a koji kada je u pitanju imidž banke?
Ne bih razdvajala poslovne od komunikacijskih rezulatata, jer jedno vodi drugom i nedeljivo je. Uvek razmišljamo u više pravaca. Publika i naši potencijalni klijenti su i oni na autobuskim stajalištima koji gledaju plakat, i oni koji ujutro idu na posao slušajući radio i oni koji čitaju novine u štampanom i web izdanju, ali i oni koji slobodno vreme provode na društvenim mrežama. Jedna od aktivnosti gde je ipak uočljiva distinkcija jeste Red Week koji organizujemo više puta godišnje. „Crvena nedelja“ tokom koje nudimo pogodnosti i nagrade za korisnike Man Utd kartica utiče na poboljšanje prodaje i tu uvek imamo sjajne rezultate širom Srbije. Dok sa druge strane dolazak Man Utd zvezde uvek ima sjajan odjek u javnosti, što nepovratno utiče na reputaciju banke.

Možete li nam otkriti koju ćemo to veliku zvezdu imati prilike da vidimo u Beogradu krajem godine?
Mogu vam reći da je to istinska legenda Mančestera koja je za veoma kratko vreme dosegla fudbalske visine, ali nije isključivo miljenik fudbalske publike. Naš gost je neko ko svojim osobinama kao što je istrajnost, upornost, plemenitost, razboritost i plemenitost predstavlja dobar uzor svima, posebno mladima koji su nam ove godine u fokusu. Srećni smo što će legenda Mančestera sa takvim osobinama biti noseće lice našeg novog proizvoda i odslikati vrednosti koje promovišemo.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!