today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Popularnost TV sadržaja na društvenim mrežama

SVET – Nielsen Social, koji meri social TV aktivnosti na društvenim mrežama, objavio je ove nedelje rezultate istraživanja o tome kako ljudi zapravo kreiraju interakciju sa TV sadržajima.

Rezultati su pokazali da je samo 47% tvitova o primetime serijama u sezoni 2015-2016. sadržalo zvaničan haštag programa. Za primetime reality serije, samo 34% tvitova koristilo je zvaničan hashtag.

Nielsen je, takođe, istražio razgovore na Twitteru o novim epizodama serija koje su emitovane u oktobru, i utvrdili su da organski tvitovi (oni koje prave fanovi serija) čine 81% interakcija serije. Svega 19% tvitova prave mreže, organizatori programa ili učesnici, ali upravo ovi tvitovi imaju najveći reach.

Više informacija pronađite OVDE.

kako-nielsen-social-mjeri-ukupnu-konverzaciju-o-tv-serijama-na-drustvenim-mrezama1

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!