today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pokrenut Design Thinking Hrvatska!

REGION – Hrvatska konsultantska kuća Sense Consulting i kreativna agencija Bruketa&Žinić OM pokrenule su zajednički projekt Design Thinking Hrvatska.

Reč je o usluzi poslovnog savetovanja koja se koristi svetski priznatom metodom Design Thinking, a služi za stvaranje inovacija, razvoj inovacijske kulture i buđenje kreativnosti. Metoda pomaže kompanijama da u današnjem nepredvidivom vremenu postanu agilnije i inovativnije poput Startupa.

„Inovacija i kreativnost ključni su faktori rasta poslovanja, no istraživanja pokazuju kako dve trećine hrvatskih kompanija ne inovira jer smatra da im to nije potrebno, da je komplikovano i skupo ili da ne mogu svi biti inovativni i kreativni. Design Thinking metoda dokazuje da je svako kreativna osoba i da kroz samo pet koraka možemo doći do opipljivog i tržišno testiranog prototipa neke ideje,“ pojašnjava Vedran Antoljak, glavni partner u Sense Consultingu.

„Design Thinking nije rezerviran samo za dizajnere, ne radi se o dizajniranju već o kreativnom razmišljanju poput dizajnera, niti je reč o pukom teoretiziranju, već o stvaranju. Bilo da je reč o kratkoj radionici ili višemesečnom projektu, kroz Design Thinking dolazi se do konkretnih rešenja koja u svome središtu imaju korisnika i njegove stvarne potrebe, a ne inovaciju zbog inovacije“, kazao je Nikola Žinić, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM.

Design Thinking metoda je nastala kroz potrebu za pronalaženje inovativnih rešenja u dinamičnom poslovnom okruženju u kojem danas poslujemo, gde tradicionalne metode i alati više nisu dovoljni. Metoda je razvijena na američkom univerzitetu Stanford, a primenjuju je mnoge globalno uspešne kompanije poput Applea, IBM-a, Samsunga ili Procter&Gamblea, kao i brojne manje kompanije i organizacije iz različitih branši, među kojima i neke u Hrvatskoj.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!