today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Počinje akcija Najbolje iz Srbije 2016

Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija pozvali su kompanije da učestvuju u akciji „Najbolje iz Srbije 2016“ u okviru koje će 12. godinu zaredom biti izabrani najuspešniji robni i korporativni brendovi na domaćem tržištu. Konkurs je otvoren do 10. oktobra, a pobednici će biti proglašeni krajem novembra.

Ovogodišnja akcija „Najbolje iz Srbije 2016“ unapređena je osveženim vizualom, kreiran je novi sajt i omogućeno jednostavnije, online prijavljivanje za kompanije i glasanje potrošača za najbolji brend. Uvedene su nove kategorije i inovirana metodologija izbora najboljih.

„U srpskoj privredi sve je više izuzetnih kompanija i posebnih brendova. Uspešnih na domaćem i stranom tržištu. Proglašenjem najboljih iz Srbije kroz našu akciju doprinosimo većoj prepoznatljivosti proizvoda i kompanija koje ovde posluju, kao i njihovom boljem pozicioniranju u zemlji i na međunarodnim tržištima. U sklopu podrške privredi, kroz akciju Najboolje iz Srbije promovišemo brendove i uveren sam da će ovogodišnji pobednici u 24 kategorije doprineti izgradnji slike o Srbiji kao zemlji uspešnih priča“, istakao je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.

U proteklih 11 godina za ovo prestižno priznanje konkurisalo je gotovo 1500 brendova, a više od 200 je nagrađeno. Ove godine priznanja se dodeljuju u 24 kategorije, a uvedene su i tri nove – najuspešnije startap preduzeće, najbolja turistička i privredna manifestacija u Srbiji.

Nagrada „Najbolje iz Srbije” prepoznata je kao jedno od najkredibilnijih priznanja u Srbiji, a brendovi se biraju prema utvrđenoj metodologiji, na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, kao i tržišno – finansijskih parametara i ocena stručnog žirija.

Kompanije se za učešće mogu prijaviti do 10. oktobra, a nakon toga potrošači i stručna javnost glasaće za svoje omiljene brendove. Žiri koji i ove godine čine predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije, Ekonomskog fakulteta, Centra potrošača Srbije, marketinških agencija i medija, daće konačnu ocenu. Učešće u akciji je besplatno, a više informacija o „Najbolje iz Srbije 2016” možete pronaći na sajtu www.najboljeizsrbije.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!