today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pitch perfect

Koliko je samo dobrih projekata propalo zbog loše prezentacije? Moderno poslovno okruženje nas vezuje za prezentacije, naročito u marketingu.

Ne postoji marketar koji dnevno ne pogleda makar jednu prezentaciju, bilo da je u pitanju izveštaj ili predlog aktivnosti ili nešto treće, ali šta je to što nas natera da se zainteresujemo za temu? Kako preneti svoju viziju u ovoj dinamičnoj branši prezasićenoj informacijama, kampanjama, rezultatima?

Ideja nije dovoljno dobra ukoliko ne može da se predstavi u jednoj prostoj rečenici. Upravo je u tome i poenta dobre i kvalitetne prezentacije. Ukoliko nemate sposobnosti da prenesete poruku nije vam dovoljno što je vaš projekat sjajan, revolucionaran, idealan za klijenta. Vrlo često je način komunikacije važniji od samog sadržaja.

Pažnja, pažnja!
Ideja je tu, zna se da je dobra ali šta dalje, šta je to što je razlikuje od ideje konkurencije? Prosto je, to je prezentacija. Vizija i energija koju sama ideja nosi u sebi. Samo je treba preneti na publiku, ali to je veliko „samo“. Odličan način da se istakne trud i zalaganje je kvalitetna i živopisna prezentacija koja ima zadatak da izazove Woow efekat.

Content i dizajn
Utvrđeni template-i su prevaziđeni te je krucijalno iskočiti iz dosadnih okvira. Npr, kako se to nekada radilo u advertising industriji? Hit serija Mad Man nam odlično ilustruje pitch prezentacije tada, 60tih godina. Retro je in, zašto se na pitch-u ne bi pojavili u Don Draper stilu sa štafelajem i 20 ručno kreiranih A3 „slajdova“ koji su složeni u jednu celinu? Danas, u eri pametnih uređaja i virtuelne realnosti to je Woow. Svaki slajd predstavlja deo priče, samo segment onoga što je neophodno predstaviti. Upravo iz ovog razloga je neophodno da slajd sadrži isključivo konkretne podatke bez previše opisa. Ukoliko publika mora da se skoncentriše na čitanje sa slajda, nije u stanju da prati priču i samim tim gubi interesovanje.

Vreme je novac!
Sad kada imate punu pažnju publike iskoristite je. Menadžer koji odlučuje o tome koja će se akcija realizivoati, koji će se proizvod lansirati i kojim kanalom komunikacije nema vremena da sluša prazne priče, nema potrebe za tim. Neophodno je predstaviti jasno i glasno ideju i ono što je najbitnije, šta to donosi njemu kao klijentu. Sve ostalo je manje važno.

Izađite iz okvira, budite drugačiji.

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Nenad Sićević, Storyline Belgrade

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!