today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

P&G odustaje od ciljanih oglasa na Facebooku!

SVET – Jedna od najvećih svetskih kompanija smatra da ciljani oglasi na Facebooku zapravo i nisu toliko ciljani. Procter & Gamble napušta ciljano oglašavanje na ovoj društvenoj mreži, uz tvrdnju da se hiper ciljanje na Facebook-u nije dokazalo onako efikasnim kako je to ova kompanija očekivala.

P&G je najveći oglašivač na svetu, uz prijavljeni budžet za oglašavanje od 7,2 milijarde dolara u 2015. godini, i konstantno isprobava nove puteve, ali put ciljanih oglasa se pokazao kao previše uzak fokus i nije dopro do publike kojoj se ova kompanija nadala, piše The Wall Street Journal.

Marc Pritchard, globalni direktor marketinga u P&G-u, izjavio je za The Wall Street Journal da kompanija neće smanjiti svoje ulaganje u oglašavanje na Facebook-u, ali dodaje da su „previše ciljali i na kraju otišli preusko.“ On je takođe rekao da P&G želi naći balans između dosega i prave preciznosti.

Ostaje nejasno kakav će učinak ova javna promena mišljenja imati po Facebook. Ova društvena platforma se ponosi svojim sposobnosti da razume i ugrabi jedinstvene korisničke grupe, kako bi oglašivačima ponudila ‘prave mete’.

Više informacija pročitajte na portalu The Drum.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!