Tim McLoughlin, Head of Social Media kompanije Hotels.com, biće jedan od glavnih govornika na Global PR Summitu 1. i 2. juna u hotelu Metropol Palace u Beogradu.
Pre nego što se pridružio kompaniji Hotel.com kao Head of Social Media, Tim je bio na čelu odeljenja društvenih medija kompanije Saatchi & Saatchi, gde je vodio strategije brendova Toyota i Visa, uspešno spajajući kreativne ideje sa efektnom egzekucijom. Tim je pasionirani ljubitelj promena, kojim tehnologija menja ljudsko ponašanje i angažovanje potrošača u korelaciji sa brendovima, politikom, sportom. Kao politički bloger, redovno komentariše teme iz oblasti politike, kako na radiju tako i na televiziji, jednom prilikom u javnosti nazvan je najpametnijim čovekom u Britaniji.
Pitali smo Tima da podeli pet značajnih saveta u oblasti PR-a i društvenih medija:
- „Razmišljajte kao potrošač – kreirajte kampanje koje imaju smisla za potrošače na prvom mestu.“
- „Jednostavnost – uradite jednu stvar i uradite je najbolje moguće, ne pokušavajte da radite više stvari u isto vreme, jer će to zbuniti vašeg potrošača i umanjiti snagu vaše poruke.“
- „Balansirajte kreativu sa distribucijom – kreativa i mediji su jednaki partneri u isporuci uspeha.“
- „Budite kreativni u targetiranju – danas imamo više podataka o potrošačima nego ikad, iskoristite tu prednost i otvorite moćne mogućnosti.“
- „Važnost merenja – merite, ali neka merenje uvek bude jednostavno i sa ciljem da prati performanse, nasuprot prodaje i brend metrike, nezavisno od platforme na kojoj vodite kampanju.
Na konferenciji će govoriti ukupno 12 internacionalnih PR gurua kompanija SAP, Unilever, P&G, Weber Shandwick, Microsoft i Rolls Royce Motor Cars. Više informacija pronađite OVDE.