Pet marketinških saveta Tima McLoughlina!

Tim McLoughlin, Head of Social Media kompanije Hotels.com, biće jedan od glavnih govornika na Global PR Summitu 1. i 2. juna u hotelu Metropol Palace u Beogradu.

Pre nego što se pridružio kompaniji Hotel.com kao Head of Social Media, Tim je bio na čelu odeljenja društvenih medija kompanije Saatchi & Saatchi, gde je vodio strategije brendova Toyota i Visa, uspešno spajajući kreativne ideje sa efektnom egzekucijom. Tim je pasionirani ljubitelj promena, kojim tehnologija menja ljudsko ponašanje i angažovanje potrošača u korelaciji sa brendovima, politikom, sportom. Kao politički bloger, redovno komentariše teme iz oblasti politike, kako na radiju tako i na televiziji, jednom prilikom u javnosti nazvan je najpametnijim čovekom u Britaniji.

Pitali smo Tima da podeli pet značajnih saveta u oblasti PR-a i društvenih medija:

  1. „Razmišljajte kao potrošač – kreirajte kampanje koje imaju smisla za potrošače na prvom mestu.“
  2. „Jednostavnost – uradite jednu stvar i uradite je najbolje moguće, ne pokušavajte da radite više stvari u isto vreme, jer će to zbuniti vašeg potrošača i umanjiti snagu vaše poruke.“
  3. „Balansirajte kreativu sa distribucijom – kreativa i mediji su jednaki partneri u isporuci uspeha.“
  4. „Budite kreativni u targetiranju – danas imamo više podataka o potrošačima nego ikad, iskoristite tu prednost i otvorite moćne mogućnosti.“
  5. „Važnost merenja – merite, ali neka merenje uvek bude jednostavno i sa ciljem da prati performanse, nasuprot prodaje i brend metrike, nezavisno od platforme na kojoj vodite kampanju.

Na konferenciji će govoriti ukupno 12 internacionalnih PR gurua kompanija SAP, Unilever, P&G, Weber Shandwick, Microsoft i Rolls Royce Motor Cars. Više informacija pronađite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari