today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ovo je najsvežiji kaktus koji imamo…

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2017. Tim povodom razgovarali smo sa Vladimirom Mitrovićem, kreativnim direktorom agencije Ovation BBDO. Njihova kampanja „Šta vas boli?“, koja je rađena za klijenta Pharma Swiss, osvojila je prošle godine nagradu KAKTUS 2016 u kategoriji Outdoor (pojedinačni radovi).

Zašto prijaviti radove za nagrade KAKTUS 2017? Šta je vas motivisalo prošle godine?
Zašto da ne. Ovo je najsvežiji kaktus koji imamo – volimo da podržimo nove festivale i učestvujemo u stvaranju nečega velikog. To nas dodatno motiviše.

Ovogodišnji slogan festivala je ‘LOOK SHARP. THINK SHARP.’ Šta su za Vas SHARP ideje?
SHARP ideje su sve one koje probuše balon nevidljive, svakodnevne komunikacije, one koje, kao i na svakom advertajzing festivalu – treba da budu nagrađene i na KAKTUSu.

Šta, po Vašem mišljenju, neku kampanju čini posebnom i “predodređenom” za nagrade? Kako nastaju one “drugačije” kampanje?
Najčešće nastaju bez ikakvog predumišljaja da budu posebne. To su uglavnom kampanje kreirane na jakim insajtima, uvidima u ljudsko ponašanje. One u svom krajnjem izrazu nude neophodnu dozu maštovitosti koja ljude ili ozbiljno zabavi ili ih natera da se ozbiljno zapitaju.

Na koji način, po Vašem mišljenju, festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Svaki susret igrača u našoj industriji ostavlja prostor za otvaranje pitanja koja ne stižemo da otvorimo u međuvremenu. Međusobna razmena iskustva, problemi na koje nailazimo na tržištu i perspektive koje se otvaraju lakše varimo zajedno. Uz biznis segment, KAKTUS je pre svega prilika i da predstavimo, testiramo i uporedimo kreativni posao koji smo potpisali u godini za nama.

Jedan trend koji će obeležiti 2017. u Srbiji – koji je to, po tvom mišljenju, i zašto?
Za nama je godina izbora i u tom smislu je politički marketing u svim svojim oblicima, nažalost, bacio senku na sve ostale. Bilo je jako zanimljivih kampanja, ali do sada nisam primetio da se izdvojio neki trend koji bi obeležio godinu, sem što mi se čini da je jača on-line podrška kampanjama i da ima više originalnog sadržaja kreiranog za digital kanale komunikacije.

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!