Otvorena strana

Imate pitanje ili komentar?
Želite nešto da nam predložite ili da nas iskritikujete?
Imate svoje mišljenje, ali želite da čujete i tuđe?
Hoćete da nam javite za neki događaj da dođemo i mi?
Želite da predložite teme?
Treba vam neki kontakt ili samo želite da čujete naše mišljenje?
Želite da budete deo MREŽE?

Otvorena strana je pravo mesto za vaše komentare, ideje i sugestije, a koje želite da podelite sa svima!


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

18 komentara

  1. Vidim da je konkurencija pocela da vas kopira! Mnogo ste ih zabrinuli i zadali tezak udarac… svaka cast, samo napred!

  2. Drage kolege i prijatelji,

    hvala Vam što nas pratite i čitate. Trudićemo se da zadržimo početni kvalitet, da vam svakoga dana budemo zanimljivi i korisni.

    Srdačan pozdrav,
    Ivana Parčetić

  3. Hteo bih da se prijavim na konkurs Executive Group. Da li neko zna da li je velika konkurencija i da li moze da se udje u agenciju a da nikoga ne poznajes ili da te neko ne preporuci?

  4. Pozdrav Sasa!
    Konkurs je tek otvoren pa ne mozemo proceniti odziv, ali ocekujemo veliku zainteresovanost 🙂
    Najbolja preporuka za posao su vase znanje i prethodno iskustvo. O izboru kandidata odlucujemo putem testiranja i intervjua.
    Srecno! 🙂

    1. Draga Jelena,

      deo MREŽE možete da postanete na različite načine, u zavisnosti od Vaših želja i potreba. Ako imate neki predlog za saradnju, možete ga uputiti na mejl ivana.parcetic@gmail.com.

      Što se tiče tekstova, možete ih slobodno kačiti ovde na Otvorenoj strani. Takođe, na raspolaganju su Vam formulari za komentare ispod svakog teksta na portalu. Isto tako, ako želite da pišete za portal možemo da se dogovorimo.

      Hvala Vam što nas pratite i čitate.

      Srdačan pozdrav,
      Ivana Parčetić

  5. Zdravo Ivana,

    Prije svega iskrene čestitke, radiš fantastičan posao.

    Možda ti to sada nije prioritet, ali predlažem da razmisliš o SEO optimizaciji portala kako bi sadržaj pojedinačnih članaka imao bolji plasman u pretraživačkim rezultatima.
    Na primjer, da tekst pod naslovom „Izabran najbolji ukus čipsa u Srbiji“ ima adresu, recimo, „http://www.marketingmreza.rsbrend-zona/izabran-najbolji-ukus-cipsa-u-srbiji“ umjesto trenutne „http://www.marketingmreza.rs?p=1613#more-1613“.
    Ovo je dosta dobra stvar posebno kod postavljanja linkova sa portala na FB, Twitteru, … jer posjetioci mnogo češće otvaraju linkove kad je u samom linku sadržan naslov teksta.

    Pozdrav i mnogo uspjeha u daljem radu!
    Alvid

    1. Zdravo Alvide!

      Hvala na podršci. Drago nam je što nas pratiš i čitaš.

      Što se tiče SEO optimizacije, na njoj ćemo svakako raditi u narednom periodu.
      Za sva pitanja, stojimo ti na raspolaganju.

      Veliki pozdrav,
      Ivana Parčetić

    1. Tekst je lepo napisan , trebali bi ste da objavite to na marketing mrezi. Inače taj magazin već ima loš publicitet u profesionalnim krugovima a ne trudi se da ništa uradi po tom pitanju, stoga treba pisati o tome..

      Srdačan pozrav

    2. Iskreno ne mislim da je ovo dobar tekst. Već sam ga pročitala u prošlosti, i tada nisam želela da komentarišem,ali mislim da mnoge naše kolege zaboravljaju da je i PR kampanja deo marketinške kampanje. Degutantno je na ovaj način se ‘jadati’ kolegama samo zato sto je neko tražio da se plati PR objava o konferenciji koja se plaća.

      Ljudi u našoj profesiji bi trebalo da se sete da novine nisu državna služba i da se veliki broj medija danas gasi zbog ovakvog stava PR menadžera. Moj je stav da PR objava koja nije kreirana da obavesti ljude o nečemu što je društveno korisno, već je iskljucivo marketinskog karaktera, treba biti plaćena.

      Meni je žao što naša koleginica nije imala takta te je napisala ovaj tekst, ali verujem da je postojao prostor za dogovre i pregovore. Koliko vidim ona tim putem nije ni probala da ide.

  6. Želite li efikasnu komunikaciju u svom okruženju

    Ako želimo uspešno da komuniciramo sa drugima potrebno je da naučimo kako da se uživimo u tuđi ugao gledanja.

    Poštovani,

    Centar za komunikacijske studije i istraživanja, CEKOMS, pruža konsultantske i edukacijske usluge pojedincima i institucijama iz oblasti komunikacija i medija.Centar organizuje obuke i treninge iz oblasti interpersonalne i medijske komunikacije, PR, reklame i oglašavanja, zaposlenima u kompanijama i institucijama koji žele da unaprede i usavrše svoje znanje iz ovih blasti.
    Takođe,CEKOMS pruža konsultantske usluge kompanijama i institucijama koje imaju potrebu da poboljšaju svoju komunikaciju sa javnostima i unaprede poslovanje.
    Sve pojedinosti http://www.cekoms.com

    Koordinator projekta za Vojvodinu
    Slavica Mrđen
    Slavica.mrdjen@yahoo.com
    060/6213-839

  7. Postovani,
    interesuje me kako mogu da se prijavim za promocije u Kragujevcu preko Vase agencije?
    Devojka koja radi promocije za Vas mi je rekla da potrazim informacije na internetu, ali nisam nasla nikakav oglas gde bih mogla da posljem CV.
    Unapred hvala.

Komentari