Ostati dosledan brendu znači ispričati drugačiju priču!

Ivo Radaković, Senior Marketing Director u kompaniji Vip Mobile, specijalno za Marketing mrežu govori kako ispričati drugačiju priču, a ostati dosledan brendu, šta je presudno za uspeh brenda koji se gradi od nule i koji su budući planovi ove kompanije.

Vip mobile već 10 godina priča drugačije priče. Kako ispričati drugačiju priču, a ostati dosledan brendu?
Ostati dosledan brendu za nas znači ispričati drugačiju priču. Ta druga priča je i suština našeg brenda, pa „pričanje“ dolazi prirodno. Brend kreiramo mi i zajedno sa njim se menjamo i razvijamo, a da pritom ostajemo dosledni našim vrednostima. Na taj način brend živi i jača, ali i ostaje releventan – kako interno, tako i za naše korisnike.

Koliko je bilo zahtevno izgraditi Vip kao brend, budući da su pre 10 godina već postojala dva velika mobilna operatora na tržištu? Šta je presudno za uspeh brenda koji se gradi od nule?
Bilo je posebno zadovoljstvo i uživanje graditi Vip brend od nule, razvijati ga i razvijati sebe zajedno sa drugim ljudima koji su u tome učestvovali. U startu smo imali poziciju izazivača na tržištu iskoristivši sve njene prednosti u godinama iza nas, ali i onim koji slede. Konkurentima možemo da zahvalimo što su nas oduvek inspirisali da budemo još bolji.

Mislim da su različite stvari presudne za uspeh brenda – u zavisnosti od toga u kojoj fazi zrelosti se nalazi. Na početku je to svakako uspešno pozicioniranje, vidljivost i izgradnja svesti o tome da postojite i da vaše poslovanje počiva na određenim vrednostima, kao i spontano prepoznavanje tih vrednosti. Nakon toga, važna je nadogradnja i relevantnost svega što radite za korisnika.

Koliko je, po Vašem mišljenju, drugačija, višesmerna i transparentna komunikacija važna za jedan brend?
Komunikacija je neodvojiva od proizvoda, usluga i iskustva koje nudimo. Način komunikacije koji odaberete i negujete određuje u velikoj meri percepciju koju će ljudi imati o vama. Stil komunikacije govori dosta i o odnosu koji želite da uspostavite sa korisnicima i ostalim učesnicima na tržištu. Transparentnost u tome igra veliku ulogu, jer podrazumeva fer odnos i odgovornost, samopouzdanje i posvećenost korisnicima.

Višesmerna komunikacija je realnost digitalizacije i definisana je potrebom ljudi da sve manje konzumiraju medijski i svaki drugi sadržaj, a mnogo više učestvuju u njegovom stvaranju. Brendovi koji to prepoznaju i prihvate su jedan korak ispred onih koji to ne vide.

Koje tri Vip kampanje biste izdvojili u proteklih 10 godina, a koje su imale najbolje poslovne rezultate i ostavile trag na tržištu marketinga u Srbiji?
Zaista mislim da je Vip bez sumnje ostavio najveći trag na tržištu mobilnih komunikacija u Srbiji od 2007. godine do danas. Marketinške komunikacije su jedan od naših najjačih aduta u promociji inovativnih proizvoda, osvajanju tržišta i novih korisnika.

Mnogo dobrih kampanja smo uradili za 10 godina da bih izabrao samo tri. Ako posmatramo samo poslednjih godinu ili dve, izdvojio bih nagrađivanu Viber-Vajber kampanju za izuzetnu efikasnost, ova kampanja nedavno je osvojila i prestižnu Effie nagradu, kao i Kućni net koji je uz promociju super brzog 4G interneta napravio sjajne i super brze rezultate. I naravno, NEO postpejd u kome trenutno uživamo gledajući sjajnu komunikaciju i rezultate.

Pomenuli ste NEO ponudu koja je nešto potpuno novo na našem tržištu. Koji su budući planovi kompanije Vip Mobile? Kakve priče ćete pričati narednih godina?
Oslonac naše poslovne strategije je najveća i najbrža 4G mreža sa kojom ostvarujemo aktivnu ulogu u digitalizaciji Srbije. NEO postpejd je veliki korak u menjanju dosadašnjih pravila igre na tržištu, ali i pozicije samih igrača. Naš cilj je da budemo prvi izbor korisnika kada razmišljaju o telekomunikacionim uslugama. Ono što možemo da obećamo je da ćemo nastaviti da pričamo druge priče.

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari