Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta su, po vašem mišljenju, IDEJE KOJE OPSTAJU?
„Dva su načina da određena ideja opstane. Ili da je nekome, kao papagaj, ispričaš toliko puta da mu dozlogrdiš i više ni ne sluša šta mu pričaš, ali je već toliko puta čuo jednu te istu informaciju da je a priori doživljava kao njemu relevantnu (na primer: „kada završiš sa klopom, obavezno uzmi moj proizvod zato što će ti od njega dah biti svežiji, a zubi belji“), ili da je tvoja ideja, kao i dobra priča do te mere jedinstvena, uzbudljiva i korisna onome kome je pričaš, da će i sam poželeti da je zapamti i nekome dalje prepriča.“ Boris Marčetić, kreativni direktor, Popular Bruketa&Žinić OM
„U svetu komunikacija opstaju ideje koje rade na emocije, poruke prenose na razumljiv i jednostavan, a pritom na interesantan i duhovit način. Ljudi vole da vide sebe i prepoznaju situacije u kojima se svakodnevno nalaze, koje su im poznate i bliske. Umetnost komuniciranja je da se te naizgled proste stvari ispričaju i prikažu na drugačiji način, da nam se učini da ono što svaki dan gledamo, sada vidimo po prvi put.“ Teodora Stanković, PR Manager, Abrakadabra integrisane komunikacije