today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oprezno prelazite ulicu!

SVET – Francuska agencija Serviceplan osmislila je i realizovala veoma zapaženu outdoor kampanju, kako bi podigla svest pešaka o nepropisnom prelasku ulice na crvenom svetlo.

Oni su postavili interaktivni digitalni bilbord na pešačkom prelazu u jednoj od najprometnijih ulica u Parizu. Bilbord je bio opremljen senzorom pokreta, zvučnicima i kamerom. Svaki put kada bi pešak prešao na crveno svetlo bilbord bi ispuštao zvuk kočenja i škripanja guma automobila. Uplašena lica pešaka projektovana su direktno na bilbord, sa porukom „Ne gledajte smrti u lice. Proverite svetlo na semaforu i bezbednost raskrsnice“.

Kampanja je za kratko vreme postala viralna, a uskoro će se naći na svim ulicama Francuske i biće pokrenuta social media kampanja.

Tokom godine čak 4.500 ljudi u Francuskoj pogine na pešačkom prelazu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!