Jedna od najpopularnijih društvenih mreža, posebno među mladima, sve više pažnje dobija i od strane poslovnih korisnika i poznatih kompanija koje su prepoznale korisnost i mogućnosti Instagrama. Mnogi će se složiti da danas i za Instagram vredi – ono što nije na Instagramu, nije se ni dogodilo!
Zašto Instagram?
Sama činjenica da ga je Facebook otkupio za vrtoglavih milijardu dolara govori puno samo po sebi o ovoj brzorastućoj društvenoj mreži. Besplatna aplikacija za deljenje fotografija postala je pravo okupljalište kompanija, brendova i poznatih osoba, a 2011. godine Instagram je osvojio nagradu za najpopularniju aplikaciju!
Jedna od prednosti Instagrama jeste to što je isključivo mobilna platforma – za iPhone i Android uređaje, iako ima i svoju web verziju koja omogućava samo komentisanje i lajkovanje fotografija te izmenu podataka u korisničkom profilu. Vrlo je jednostavna za korištenje putem pametnih telefona te omogućava brzu interakciju i deljenje fotografija u trenutku kada su napravljene.
Instagram nudi i mogućnost povezivanja s drugim društvenim mrežama – fotografije se mogu deliti na Twitter, Facebook, Foursquare, Tumblr, Flickr…
Neke od glavnih prednosti Instagrama su:
- Hronološki prikaz
- Veliki doseg
- Naglasak na vizuelnom
- Mogućnost kreiranja oku ugodnih sadržaja uz Instagram alate – brzo i jednostavno.
Budućnost – Instagram oglašavanje
Instagram ima i sponsored posts koji dozvoljava brendovima da se oglašavaju na mreži. Pre nešto više od godinu dana, oglasi su se inicijalno pojavili u Americi. Foto oglas izgleda kao Instagram post samo dodatno u gornjem desnom uglu stoji oznaka sponsored. Ako korisnik želi saznati više, ima mogućnost klikanja na oznaku, a ako ne, može kliknuti na tri tačkice, sakriti oglas i poslati povratnu informaciju o tome što mu se nije svidelo. Takođe, postoji mogućnost video oglašavanja, 15 sekundi video zapisi kojima je moguće promovisati brend.
Što se tiče targetiranja, targetiranje je moguće prema uzrastu, polu i lokaciji. Čelni ljudi iz Instagrama naglašavaju važnost da oglasi budu prirodni, oku ugodni i kreativni. Neki od prvih brendova koji su odlučili iskoristiti ove mogućnosti su etablirane kompanije poput: Burberry, Lexus, Levi’s, Macy’s, PayPal i Michael Kors.
Ceo tekst pročitajte na sajtu Akcija.
Autor: Nina Klarin