today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ono što nije na Instagramu, nije se ni dogodilo!

Jedna od najpopularnijih društvenih mreža, posebno među mladima, sve više pažnje dobija i od strane poslovnih korisnika i poznatih kompanija koje su prepoznale korisnost i mogućnosti Instagrama. Mnogi će se složiti da danas i za Instagram vredi – ono što nije na Instagramu, nije se ni dogodilo!

Zašto Instagram?
Sama činjenica da ga je Facebook otkupio za vrtoglavih milijardu dolara govori puno samo po sebi o ovoj brzorastućoj društvenoj mreži. Besplatna aplikacija za deljenje fotografija postala je pravo okupljalište kompanija, brendova i poznatih osoba, a 2011. godine Instagram je osvojio nagradu za najpopularniju aplikaciju!

Jedna od prednosti Instagrama jeste to što je isključivo mobilna platforma – za iPhone i Android uređaje, iako ima i svoju web verziju koja omogućava samo komentisanje i lajkovanje fotografija te izmenu podataka u korisničkom profilu. Vrlo je jednostavna za korištenje putem pametnih telefona te omogućava brzu interakciju i deljenje fotografija u trenutku kada su napravljene.

Instagram nudi i mogućnost povezivanja s drugim društvenim mrežama – fotografije se mogu deliti na Twitter, Facebook, Foursquare, Tumblr, Flickr…

Neke od glavnih prednosti Instagrama su:

  • Hronološki prikaz
  • Veliki doseg
  • Naglasak na vizuelnom
  • Mogućnost kreiranja oku ugodnih sadržaja uz Instagram alate – brzo i jednostavno.

 

Budućnost – Instagram oglašavanje
Instagram ima i sponsored posts koji dozvoljava brendovima da se oglašavaju na mreži. Pre nešto više od godinu dana, oglasi su se inicijalno pojavili u Americi. Foto oglas izgleda kao Instagram post samo dodatno u gornjem desnom uglu stoji oznaka sponsored. Ako korisnik želi saznati više, ima mogućnost klikanja na oznaku, a ako ne, može kliknuti na tri tačkice, sakriti oglas i poslati povratnu informaciju o tome što mu se nije svidelo. Takođe, postoji mogućnost video oglašavanja, 15 sekundi video zapisi kojima je moguće promovisati brend.

Što se tiče targetiranja, targetiranje je moguće prema uzrastu, polu i lokaciji. Čelni ljudi iz Instagrama naglašavaju važnost da oglasi budu prirodni, oku ugodni i kreativni. Neki od prvih brendova koji su odlučili iskoristiti ove mogućnosti su etablirane kompanije poput: Burberry, Lexus, Levi’s, Macy’s, PayPal i Michael Kors.

Ceo tekst pročitajte na sajtu Akcija.

Autor: Nina Klarin

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!