Ono što je vredno!

PREMIA je privatna robna marka sa najširim asortimanom prehrambenih proizvoda na tržištu Srbije – ovo je činjenica sa kojom su članovi kreativnog tima agencije McCann Beograd započeli priču o repozicioniranju i redizajnu ove private robne marke.

“Od nepobitne istine do ljubavne priče – ovako se u jednoj rečenici može opisati naš put od brifa koji smo dobili od kompanije Delhaize Serbia, preko strategije na kojoj smo temeljno radili do završnih elemenata kampanje”, kaže Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd i dodaje: “Razmišljali smo o tome šta je to vredno ciljnoj grupi – šeficama naših svakodnevnih kuhinja, svim divnim ženama (i muškarcima) koje uvek znaju odgovor na čuveno pitanje: Šta ima za jelo?. I onda smo shvatili da za sve što je vredno, PREMIA je ta koja će uvek imati pripremljen odgovor”.

Strategija repozicioniranja brenda započela je proces promišljanja o budućem licu koje će biti nosilac brenda. Potom je usledio rad na redizajnu i postavka kreativnog koncepta za kampanju. Namera je bila da PREMIA u svakom kontaktu komunikacije postane simbol za bliskost, i brend koji je blizak svakodnevnom životu.

“Saradnja sa McCann kreativnom agencijom je bilo jedno jako prijatno iskustvo i sada sa sigurnošću mogu da tvrdim da su ispunili naša očekivanja. Od rada sa ljudima iz agencije koji su na pravi način razumeli poruku koju brendom želimo da ispričamo, do same realizacije kampanje koja svakim danom dobija nove pozitivne komentare, a nama su naravno najdraži upravo oni koji dolaze od šefica naših kuhinja”, kaže Tanja Perović Al Hamashi, direktorka za privatnu robnu marku u kompaniji Delhaize Serbia.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari