today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Održana 16. mt:s Noć reklamoždera

Tradicionalna manifestacija mt:s Noć reklamoždera održana je 16. put u Sava Centru u prisustvu velikog broja medija, kompanija, partnera, poznatih ličnosti, uglednih gostiju i ljubitelja reklama.

Tema ovogodišnje Noći bila je: zlatna Srbija. Zemlja sjajnih sportista koji su svojim neverovatnim uspesima na svetskim i evropskim takmičenjim, osvojenim prvim mestima i zlatnim medaljama bili definitivno najbolja reklama Srbije u svetu.

BRAND SERBIA, nagradu za najbolju promociju Srbije dobilo je Ministarstvo omladine i sporta, a nagradu je primio ministar Vanja Udovičić koji je ove večeri bio u društvu zlatnih sportista – Milice Dabović zvezda ženske košarkaske reprezentacije i fudbalera mlade reprezentacije Srbije Filipa Manojlovića.

AMBASADOR REKLAMOŽDERA, nagradu za najveći humanitarni doprinos društvu dobila je fondacija „Novi Beograd“ koja se nesebično zalaže za pomoć deci. Nagradu ispred fonadacije primio je naš proslavljeni sporista Aleksandar Šapić.

FRESH TALENT nagrada pripala je mladim stvaraocima koji su svojom kreativnošću skrenuli pažnju reklamožderskog borda sa reklamama koje su sami snimili. Nagradu su primili, Srdjan Janković, učenik Treće beogradske gimnazije i Aleksandar Ignjatović, apsolvent IT akademije u Zemunu.

WORLD TOUR nagrade za domaću i regionalnu reklamu koje su završile u svetskoj retrospektivnoj turneji Noci Reklamozdera i tako obišla svet dobile su 4 reklame: Drama u taxiju “ Otelo“ za JDP, agencije MCCann Beograd. Nagradu su primili, gospođa Svetlana Paroški PR menadžerka JDP-a I glumac iz spota Nebojša Ljubišic. Druga srpska reklama iz svetske turneje 2015 jeste i reklama za Jelen pivo – Naša Stvar, agencije Leo Burnett.

Treća nagrada je izuzetna reklama o Beogradu – „Beokonstruktivizam“ u režiji Borisa Miljkovica za Turističku organizaciju Beograd, koju je primio direktor ove institucije gospodin Miodrag Popović.
Četvrta nagrda za reklamu u svetskoj turneji pripala je reklami Telekoma Slovenije-Itak-Govori ljubezen, čiji je autor kreativni direktor agencije Pristop Aljoša Bagola.

NAJ DOMAĆA REKLAMA 2015 – Nakon formiranja liste TOP 31 i online glasanja pobedila je reklama FRIKOM „7 secrets by KING“.

NAJ INOVACIJA – nagrada za reklamu koja je izašla iz standardnih okvira i zadivila javnost inovativnom i efektnom realizacijom je reklama za 4 G „Pokrivamo Srbiju da biste je vi otkrili“ kompanije mts, agencije McCann Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!