Odluke moramo početi donositi na drugačiji način, jer to čine i korisnici!

REGION – Povodom konferencije Digital Takeover, o temi digitalnog marketinga razgovarali smo sa Marijom Volarevićem, direktorom za poslovni razvoj Hrvatskog Telekoma i predavačem na Visokom učilištu Algebra.

Marijo Volarević na predstojećoj konferenciji Digital Takeover održaće radionicu pod nazivom „Digitalni podaci u marketingu: Next generation“.

„Digitalna transformacija nas oduševljava, ali ponekada i zastrašuje nivo uticaja, i pre svega brzinom kojom se dešava“, kaže Volarević. „Tektonske promene dolaze u red veličine kraćim razdobljima nego ikada pre. Prvi iPhone stigao je na tržište pre samo 10 godina, a danas je već sve nekako mobilno ili smart. Produktivnost raste neslućenom brzinom, i ne stižemo se prilagoditi promenama kao tokom prijašnjih industrijskih ili tehnoloških revolucija koje su donosili parna mašina, struja, radio, TV… Ljude je strah, ne mogu se pronaći u sistemz vrednosti i videti sebe i svoje mesto u društvu za 10 godina“.

Prema rečima našeg sagovornika, mediji su se polako ali sigurno transformirali, štampani mediji beleže snažan pad, a kod medijskih portala su podaci iz „kolačića “ ključni u prikazivanju oglasa te pozicioniranju vesti. „Prodaja je najavila revoluciju pre puno godina sa BI sistemima i analizom potrošačke košare, dok su to danas pravi big data sistemi koji omogućavaju stratešku prednost kakvu imaju online trgovine poput Amazona. Telekomunikacije su prepoznale potencijal, iako kasne u monetizaciji, nedostaje domenskog znanja za različite industrije. Većinom koriste podatke za vlastite potrebe, marketing ili anti-churn kampanje, a tek se pojavljuju novi poslovni modeli poput monetizacije anonimiziranog kretanja pretplatničke baze.“

Ceo intervju pročitajte OVDE.

Autor: Dario Sušanj


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari