today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen AdEx 2014

Nakon objavljivanja preliminarnih rezultata studije o potrošnji na digitalno i interaktivno oglašavanje u Srbiji – Adex 2014, na konferenciji Digital Day, stručni tim IAB Serbia pripremio je i zvaničnu verziju istraživanja, koja sadrži podatke o vrednosti domaćeg digitalnog tržišta. Ovi podaci će se naći u pan-evropskom izveštaju Adex Benchmark koji na godišnjem nivou objavljuje IAB Europe, a u kome Srbija učestvuje već četvrtu godinu zaredom.

Tržište digitalnog oglašavanja sa 2013. na 2014. godinu ostvarilo je rast od 11,82%, sa ukupnom vrednošću od 18.160.000 evra. Najveći udeo u vrednosti tržišta od 47,14% i dalje ima display oglašavanje na domaćim sajtovima, dok je procentualno najznačajniji rast ostvarilo oglašavanje na mobilnom uređajima u iznosu od čak 108% i ukupnom vrednošću od 790.000 evra. Kao i prethodnih godina, stabilan rast ostvarili su i oglašavanje na internet pretraživačima (15,58%) i društvenim mrežama (17,35%).

Celokupni izveštaj o potrošnji na digitalno oglašavanje Adex 2014, možete preuzeti na sajtu IAB Serbia.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!